Sohbet ve anılarımıza yeni ve güzeller anıların eklendiği bir buluşma oldu. Eray hocamın akşamları yol ve iş yorgunluğuna rağmen, hatta şehir dışından gelen misafirlerine rağmen eşlik etmesi çok hoş oldu, ailesini ve misafirlerini de getirip bizimle tanıştırması açıkçası beni onura etti, teşekkürler.
Cihan ile dolu dolu üç gün geçirdik, sanayi dostu bile olduk ve inşallah bir aksilik çıkmaz ise Cuma günü Ankara'ya doğru ilk yolculuğumuza çıkacağız. Yanınızda Cihan varsa sorun yok demektir, ne lazımsa kesin çantasında var çok iyi hazırlandığını söylemek isterim.

Bu benim Manavgat Motor Festivaline ikinci katılımım oldu ve geçen seneye göre çok daha iyi organize olunmuş, daha zengin ve daha temiz düzenlendiğini gördüm. İnşallah seneye, 10. Manavgat Motor Festivaline daha kalabalık katılma imkanımız olur. Aslında festivaller her ne kadar motor sürmeye ve buluşmaya bahane olsa da iyi organize edilmiş ve temiz olması önemli. Bugüne kadar başka herhangi bir Motosiklet Festivaline katılmadığım için kıyaslama yapamayacağım ama Yurtiçi ve Yurtdışı katıldığım birçok Müzik Festivalinden daha temiz ve düzenli olduğunu söyleyebilirim. Bizi destekleyen ve yalnız bırakmayan herkese teşekkürler.