V Motorun şanzimaninda kullanılan rulmanlari bilmiyoruz.
Eski motorlarda şanziman dişlisi karşısına masura rulmanı takiliyordu. Bu da güce karşılık zayıf kaldığından dolayi 10 ile 20 bin km de bir masura rulman arızası ile sanziman dagıtiyordu.
Eğer Yeni V MOTORLARDA şanzıman dişlisi karşısına masura rulmanı yerine şanzıman rulmanı kullanildi ise bu kroniklesmis şanzıman sorunundan kurtulmuş olacak.
Bununla ilgili Regal RAptor yetkili bayisinin mail adresine mail atarak yeni Daytona 250 V motorun şanzimaninda masura rulmanı mı yoksa şanzıman rulmanı mı kullanıldığı ile ilgili sorularımı sordum.
Yetkili kuruluştan gelecek olan cevaba göre forum üyelerimizi ayrıca bilgilendireceğim.....
SM-N960F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi






RR Daytona (GANDALF)
Köyceğiz / MUĞLA
0 Rh (+)
Alıntı ile Cevapla


