Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
"Öd tengri aysar, kişi oglı kop ölgeli törümiş" demiş atam Bilge Kağan
Çok geçmiş olsun, bence servisden bir şey çıkmaz, kullanici kaynakli diye işin içinden çıkarlar, ama tüketici hakkina muhakkak başvur, gelişmeleri payişirsin formdan, itfaye’den Rapor aldın mı? Olay ile ilgili birde servis’den orjınalı ile oynanmamiş raporu, extra elektrik tesisatına bir müdahale olmamış raporu alırsan bence son çare olarak mahkemeye başvur. Çok can sıkıcı bir olaya, büyük geçmiş olsun.
“Rüyaların yapıldığı maddeden yapılmayız biz ve uykuyla çevrilidir küçücük hayatlarımız.”
Öncelikle çok geçmiş olsun, yakın zamanda Bi arkadaşım honda bayisinden sıfır aldığı motor sürekli arıza lambası yakıyordur honda durumla pek ilgilenmedi tüketici heyetine başvurdu toplam 6-7 ay gibi Bi süreç oldu motorun iadesini istemişti mahkeme arkadaşı haklı buldu servis kayıtları olduğu için ve karar neticesinde ücretini aldı bi üst modele geçti. Bence sonuna kadar hakkını aramalısın
Umarım eski haline getirebilir veya garantiden paranı alabilirsin.Trafik sigortasını da araştır derim.Bu haliyle de satmak istersen haberimiz olsun.
MACERA SİZE ZARAR VEREBİLİR AMA MONOTONLUK DA ÖLDÜRÜR.
Arkadaş değişim talep etti ödediği tutar üzerinden işlem sağladılar güncel liste fiyatı üzerinden değil. 100 bin ödemişti onun üzerine ekleyerek başka modele geçti
Çok geçmiş olsun, geçtiğimiz hafta benim de başıma kötü bir olay geldi hocam. Daha 4.600KM'de olan motorumun pistonlarında hararet ve aşınma izleri çıktı şimdi sıfırdan toplanıyor motorum. İşin kötü tarafı daha 200Km falan kullanmıştım![]()
"Ölümde bir rüzgar gibi; Hep yanı başımda"
-La Vittoria Sara Nostra-
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)