Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Toplam 7 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 7 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Hybrid View

  1. #1

    Miraç Yağoğlu
    Öğrenci
     Regal Raptor- DD250E-9B 2012
     Kayseri
    Üyelik:18.Mayıs.2021
    Mesajlar: 20  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    21
    Beğenilmiş
    20

    Gazlarken gelen ses...

    Motosikletim regal raptor dd250e-9b modeli. Viteste gaz verip hızlanırken sürekli şu sesi alıyorum ve her viteste mevcut. Gazı bıraktığımda veya debriyajı çektiğimde ses kesiliyor. Daha önce yaşayan birisi var mıdır acaba motora binmekten soğuttu bu ses
    Youtubea yükledim sesi

    https://youtube.com/shorts/t8aDIhgawvo?feature=share
    CELİL (01.Mayıs.2026), deatheater (01.Mayıs.2026), erkopaşa (02.Mayıs.2026), karatepeemre2 (02.Mayıs.2026), Küpeli (04.Mayıs.2026), Mkarakas (03.Mayıs.2026), Resul.D (05.Mayıs.2026), Tarmina (02.Mayıs.2026), Yusuf006emre (01.Mayıs.2026) Bunu beğendi.

  2. #2

    CELİL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    CELİL ÜSTÜN
    HÜR GENERAL
     YAMAHA XVS950A
     İstanbul - Büyükçekmece (Avrupa Yakası)
    Üyelik:08.Haziran.2009 | Yaş: 58
    Mesajlar: 23,059  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    52,857
    Beğenilmiş
    7,010
    statör veya debriyaj tası içinden dönerken sürtme sesi gibi
    deatheater (02.Mayıs.2026), erkopaşa (02.Mayıs.2026), karatepeemre2 (02.Mayıs.2026), Küpeli (04.Mayıs.2026), Miracya (03.Mayıs.2026), Mkarakas (03.Mayıs.2026), Resul.D (05.Mayıs.2026), Tarmina (02.Mayıs.2026), Yusuf006emre (01.Mayıs.2026) Bunu beğendi.

  3. #3

    karatepeemre2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Emre Karatepe
    Bahçıvan
     Honda-CL250
     Ankara
    Üyelik:12.Haziran.2025 | Yaş: 30
    Mesajlar: 492  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    4,114
    Beğenilmiş
    492
    Alıntı Miracya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motosikletim regal raptor dd250e-9b modeli. Viteste gaz verip hızlanırken sürekli şu sesi alıyorum ve her viteste mevcut. Gazı bıraktığımda veya debriyajı çektiğimde ses kesiliyor. Daha önce yaşayan birisi var mıdır acaba motora binmekten soğuttu bu ses
    Youtubea yükledim sesi

    https://youtube.com/shorts/t8aDIhgawvo?feature=share
    Debriyaja bastığında ses kesiliyorsa debriyaj tasıdır. Sadece balatalar değişince ses gitmez tasın komple değişmesi lazım. Başkanımın da dediği gibi statörün de kontrol edilmesi lazım

    SM-S721B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    CELİL (02.Mayıs.2026), deatheater (02.Mayıs.2026), erkopaşa (02.Mayıs.2026), Küpeli (04.Mayıs.2026), Miracya (03.Mayıs.2026), Mkarakas (03.Mayıs.2026), Resul.D (05.Mayıs.2026), Tarmina (02.Mayıs.2026), Yusuf006emre (02.Mayıs.2026) Bunu beğendi.

  4. #4

    erkopaşa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    erkan dülger
    Öğretmen
     VFR 800X Crossrunner
     Ankara
    Üyelik:03.Nisan.2018 | Yaş: 48
    Mesajlar: 5,434  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    14,787
    Beğenilmiş
    5,314
    Alıntı Miracya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motosikletim regal raptor dd250e-9b modeli. Viteste gaz verip hızlanırken sürekli şu sesi alıyorum ve her viteste mevcut. Gazı bıraktığımda veya debriyajı çektiğimde ses kesiliyor. Daha önce yaşayan birisi var mıdır acaba motora binmekten soğuttu bu ses
    Youtubea yükledim sesi

    https://youtube.com/shorts/t8aDIhgawvo?feature=share
    Miraç motosikleti göremiyoruz videoda, böyle uzaktan afaki kalıyor. Ankara'da mısın, forumdan takip et buluşmaya motorla gel yakından teşhis koymaya çalışalım hemde tanışıp hasbihal edelim.

    SM-A566B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    CELİL (02.Mayıs.2026), deatheater (02.Mayıs.2026), karatepeemre2 (02.Mayıs.2026), Küpeli (04.Mayıs.2026), Miracya (03.Mayıs.2026), Mkarakas (03.Mayıs.2026), Resul.D (05.Mayıs.2026), Tarmina (02.Mayıs.2026), Yusuf006emre (02.Mayıs.2026) Bunu beğendi.
    İyiliğin karşılığı iyilikten başka nedir ki!....(Rahman 60)

  5. #5

    Miraç Yağoğlu
    Öğrenci
     Regal Raptor- DD250E-9B 2012
     Kayseri
    Üyelik:18.Mayıs.2021
    Mesajlar: 20  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    21
    Beğenilmiş
    20
    Maalesef artık ankarada yaşamıyorum abi ama teşekkür ederim. Tası ve balataları komple değiştirince bilgilendireceğim teşekkür ederim. Emre abi ve Celil abi size de ayrıca teşekkür ederim inşallah sorunum çözülür
    CELİL (03.Mayıs.2026), deatheater (03.Mayıs.2026), erkopaşa (03.Mayıs.2026), karatepeemre2 (03.Mayıs.2026), Küpeli (03.Mayıs.2026), Mkarakas (03.Mayıs.2026), Resul.D (05.Mayıs.2026), Tarmina (06.Mayıs.2026), Yusuf006emre (03.Mayıs.2026) Bunu beğendi.

  6. #6

    karatepeemre2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Emre Karatepe
    Bahçıvan
     Honda-CL250
     Ankara
    Üyelik:12.Haziran.2025 | Yaş: 30
    Mesajlar: 492  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    4,114
    Beğenilmiş
    492
    Alıntı Miracya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maalesef artık ankarada yaşamıyorum abi ama teşekkür ederim. Tası ve balataları komple değiştirince bilgilendireceğim teşekkür ederim. Emre abi ve Celil abi size de ayrıca teşekkür ederim inşallah sorunum çözülür
    Bende artık Ankara da yaşamıyor olsam bende malesef diye bahsederdim. Kolay gelsin şimdiden

    SM-S721B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    CELİL (04.Mayıs.2026), deatheater (04.Mayıs.2026), Küpeli (04.Mayıs.2026), Resul.D (05.Mayıs.2026), Tarmina (06.Mayıs.2026), Yusuf006emre (04.Mayıs.2026) Bunu beğendi.

  7. #7

    Miraç Yağoğlu
    Öğrenci
     Regal Raptor- DD250E-9B 2012
     Kayseri
    Üyelik:18.Mayıs.2021
    Mesajlar: 20  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    21
    Beğenilmiş
    20
    Ankara hep güzel anılarla güzel insanlarla hatırlayacağım bi şehir.. Teşekkür ederim
    CELİL (05.Mayıs.2026), deatheater (05.Mayıs.2026), karatepeemre2 (06.Mayıs.2026), Küpeli (06.Mayıs.2026), Resul.D (05.Mayıs.2026), Tarmina (06.Mayıs.2026), Yusuf006emre (06.Mayıs.2026) Bunu beğendi.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık