Yine gelemedim, yine kaçırdım herşeyi... Neden? Çünkü bir RR sahibiyim! Yok arkadaş bu makina beni sevmiyo! Ne zaman onunla ilgili güzel hayaller kursam beni yolda bırakıyo... Yani o kadar sinirliyim ki hani tarifi imkansız derler ya işte öyle... Motorumdan soğudum artık!! Ya tam yola çıkıyosun herşey yolunda, motorun gıcır gıcır şıkır şıkır...
Yok baba alet bayık! Tam kavratıyosun ve yola çıkmak üzeresin ama hayır gaz yemez bir tavır.. Alla allaaaa nooluyo?? Bi halt anlamadım... Biraz gitmeyi başarıyosun ve ilk ışıklarda stop ediyo.. Güç bela çalıştırıyosun yine aynı terane, motor gitmek istemiyo! Sanki 5. viteste motoru kaldırmaya çalışıyor gibisin, ne kadar gaz açarsan aç bir türlü ayaklarını yerden kesip yola koyulamıyosun.. Kenara çekiyosun bi bakıyosun motorun altında iki hortum sarkık vaziyette duruyo... Ulan nerden çıktı bunlar?? Nerenin hortumu? Bi tanesi sarkmakla yetinmemiş ucu da çıkmış takip etmeye çalışırken anlıyorum... Radyatörün sol ön tarafında duran plastik hazneden çıktığını görebildim sanırım! Hava karardığı için o kadar sadece...
Eeee baba sözü dinlemezsen böyle olur... Hep der ve ben RR alırken de dedi "Ucuz mal alacak kadar zengin değilim" diye! Ucuz etin yahnisi bu kadar olur diye diye geldik bugünlere ama artık bu yahni midemi kaldırmaya başladı.. Servisten çıktı, eve geldi. Bir iki hafta sonra evden çıktı yine servislik oldu!!! YETER!!!!





RR'dı eskiden
İstanbul
A Rh (+)
Alıntı ile Cevapla





