Herkese selam! En son 1 ay kadar önce görüşmüştük, umarım geçen sürede herşey herkes için yolunda gitmiştir. Benden yana bir problem yok çok şükür. 2. Ordu Hava Savunma Taburu'ndaki acemilik dönemim cuma günü ettiğim yeminle sona erdi. Yarından itibaren çavuş adayı onbaşı rütbesiyle göreve başlayacağım. Gitmeden önce çok konuşmuştuk acaba havacı mı karacı mıyım diye. Tabur, 2. Ordu Karargahı'nın alçak irtifa hava savunmasıyla görevli bir kara unsuru. Bünyesinde 2 adet Oerlikon uçaksavar batarya bölüğü (toplam 12 adet uçaksavar olduğunu sanıyorum), 1 adet Stinger Füze Takımı (acemiliğim bu takıma bağlı olarak geçti) ve bir de karargah&hizmet bölüğü barındırıyor. Biz poşetlerin (kısa dönem askerlere takılan isimdir bilindiği üzere) çoğu usta birliğimizde karargah bölüğünde görev alacağız gibi görünüyor ama henüz kesinleşmiş bir dağıtım yok. Kesin bildiğim tek şey çok çok yüksek bir ihtimalle Malatya Garnizonu'nda görevime devam edeceğim ve yaklaşık 123gün gibi bir askerliğimin kaldığı. Kalan herşeyi komutanlarımız takdir edecek ve bize yarın öğleden sonra bildirecek. Yapılan mülakatlar neticesinde bir ihtimal 2. Ordu Karargahı İstihbarat Komutanlığı'nda çevirmen olarak görev alabilme ihtimalim de var. Artık orasını yarından sonra öğreneceğiz.
Asker ocağının çok genel bazı imkansızlıkları dışında hiçbir sıkıntım yok. Komutanlarım çok çok iyi, uzun dönem kardeşlerimizin tutumları aynı şekilde çok pozitif (Özellikle füze takımı askerleriyle yatakhane ve yemekhane masalarını, içtimaları ve herşeyi paylaştığımız için kendimi çok şanslı hissediyorum. Hepsi pırlanta gibi çocuklar) Yemekhanemiz tabura 1,5km uzaklıkta olduğu için her gün sırf 3 öğün yemek yemek için 10km civarında yol yürüdüğümden olsa gerek 5 kilo civarında verdim ve devamının da geleceğini sanıyorum (Bülent bu ortalamayla gidersem senden ince dönebilirim hazırlıklı ol!!!!)
Hemen herkesin dediği gibi askerlik sabır işi. Ailemi, siz dostlarımı, sivil yaşantımı ve elbette motorumu çok özledim!!! Az önce yemin töreni için gelen ailemi İstanbul'a yolcu ettim ve kaçınılmaz bir şekilde içim burkuldu. Akşamüstü kamuflajları tekrar giydiğimde yeniden derin bir nefes alacak ve kalan 4 ayıma başlayacağım. Bu sürede haftasonları internet ve cep telefonu imkanım olacak, geçen bir aya göre çok daha rahat iletişim kurabileceğiz.
Döneceğim güne kadar herkes kendine dikkat etsin. Tekerinize taş değmesin!!





RR'dı eskiden
İstanbul
A Rh (+)
Alıntı ile Cevapla