Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!

Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Toplam 22 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #11

    okan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    okan verim
    Tekstil
     caponord
     Samsun
    Üyelik:06.Ocak.2007 | Yaş: 53
    Mesajlar: 3,526  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    karakol komutanlığı yaptığım zamanda kavga etmiştik... uzun hikaye...
    ama askerliğin en güzel yeri disko .. :mrgreen:
    OKAN VERİM -1973 -SAMSUN

    APRİLİA CAPONORD ETV 1000
    APRİLİA PEGASO 650 ie
    SUZUKİ AN 125

  2. #12

    kaanka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Alper Kaan Ka...
    Bankacı
     Artık yok ;(
     İstanbul
    Üyelik:25.Eylül.2007 | Yaş: 47
    Mesajlar: 1,907  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    4
    Allah sabırversin , umarım biran önce bitirip sevdiklerine kavuşursun. Hayırlı teskereler..

  3. #13


    Mehmet Aksu
    Muhasebe ve Finansman
     Regal Raptor DD250E
     Ankara
    Üyelik:13.Şubat.2007 | Yaş: 66
    Mesajlar: 1,397  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    1
    Beğenilmiş
    3
    Aslan askerim helal olsun sana, ordaki günlerinin kıymetini bil, ileride gün gelir şimdi askerde olsaydım diyecek kadar hayalinde canlandırırsın o günleri. Sayılı gün geçer, Allah sağlık versin hayırlı teskereler.

  4. #14

    foreman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Fatih Ulus
    servis şefi
     sym gts 250 evo i
     İstanbul - Küçükçekmece (Avrupa Yakası)
    Üyelik:25.Eylül.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 1,367  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    teknolojıye bak yaww...
    ben aılemı 2 ay arıyamamıstım...
    bır kartlı telefon kulubesı arkasında yuzlerde acemı asker...
    3 ayda 20 kılo vermıstım...
    ozledım o gunlerı yaww...
    neyse allah kolaylık versın..hayırlı tezkereler...
    literatürde foreman...
    halk arasında formen...
    dostlar arasında FATİH....

  5. #15

    gidikurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Gülçin idikurt
    Anasınıfı Öğretmeni
     YOK
     İstanbul
    Üyelik:03.Mayıs.2007 | Yaş: 49
    Mesajlar: 625  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    2
    Beğenilmiş
    3
    serhat kardeşim hadi bakalım bişey kalmamış askerliğin bitmesine geldiğinde ben de baya bi değişmiş olurum sana hayırlı teskereler kardeşim allah kolaylık versin.
    İnsanın Tüm Evrende Kesin Olarak Düzeltebileceği Tek Bir Şey Vardır.KENDİSİ....
    Hayatta Ya Tozu Dumana Katarsın Yada Tozu Dumanı Yutarsın

  6. #16

    chopell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    chopell
    Tıp
     Honda CBF 150 ADVENTURE :)
     İstanbul
    Üyelik:01.Mayıs.2007 | Yaş: 45
    Mesajlar: 470  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1
    walla süper olmuş böyle askerlik..
    teknolojiye kurban.. artık sık sık haber alırız askerdekilerden..
    kendine çok dikkat et.. haydi hayırlı teskereler..

  7. #17

    agresus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Volkan Ceylan
    çok serbest meslek
     Suzuki GSF600 BanditS
     İstanbul
    Üyelik:12.Ocak.2007 | Yaş: 49
    Mesajlar: 1,086  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    hadi hayırlısı torunum, moonum, -5 kilolum...şimdi 319. dönem mi oluyosun sen???... komutanın güzelse vezir, kötüyse rezil olursun derlerdi zati... inşallah istediğin gibi, faydalı olabileceğin küçükde olsa bi işle uğraşarak, güzel hatıralarla geçirirsin bu süreyi... haydi hayırlı tezkereler... Allaha emanet ol...
    SSUUUUuuu...!

  8. #18

    moonchild - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serhat tutal
    İşletme
     RR'dı eskiden
     İstanbul
    Üyelik:08.Mayıs.2007 | Yaş: 42
    Mesajlar: 491  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Herkese iyi dilekleri için teşekkürler. Acemilik bitti, rahatlık da bitti gibi bi durum oldu sanırım. Tabur tarihinin en kalabalık kısa dönemleriyle uğraştıından olsa gerek biyerlere yerleşemedik. 2. Oerlikon Batarya'da görev aldım ama henüz batarya içinde bana verilmiş bir iş yok. Buradaki tabirle yardırıyorum. Günde 2 defa spor yapıyoruz. Bi tanesi 3000m koşu, pentatlon falan içeriyo. Bi kaç tane ızdırap uzman var, bizi pek sevmiyo Bu arada 319. dönemim.

    Neyse herkes kendine iyi baksın. Kendinize dikkat edin. Sivil hayatınızın tadını çıkarın. Salıdan sonra nöbetlere başlıyorum, kapıları kitlemeye gerek yok ;)
    We believe in going our own way, no matter which way the rest of the world is going...

  9. #19

    ugurcuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    uğur akyay
    Halkla İlişkiler
     R1150GS
     İstanbul - Ümraniye (Anadolu Yakası)
    Üyelik:28.Mayıs.2007 | Yaş: 44
    Mesajlar: 922  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    aralık donemleri en kalabalık donemler olur ben kendimden biliyorum.(313.K.D.) kendine dikkat et oralarda nedense K.D. leri pek sevmezler sanki onların oturdukları yere kazık koymuşuz gibi bi tavır takınırlar. sıkma canını taş çatlasın mayıs 17 ye kadar ızdırap olur onlar sana. gel mayısta gezilere gidecez :D nöbetler içinde en rahatlardan birisde K.D. lerdir çünkü AMM(acil müdehale mangası) de duran astteğmenler bi üst devreniz. doldur boşalt sırasında belirt mutlaka nöbetci subaya K.D. olduğunu yardımcı olurlar. benim gittiğim hiç bir nöbete sıçrama olmadı mesela:D kontrole bile gelen olmadı.
    250 dd e9-b 2007-2009
    F650 "99 2009-2010
    FZS600 "03 2010-2013
    DL650 "05 2013-2014
    R1150GS ''00 2014-...

  10. #20

    Tayfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Tayfun Kinyas
    Hamamda Tellak
     Yamaha Royal Star 1300
     İstanbul
    Üyelik:03.Şubat.2007 | Yaş: 46
    Mesajlar: 3,258  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    Alıntı moonchild Nickli Üyeden Alıntı
    Herkese iyi dilekleri için teşekkürler. Acemilik bitti, rahatlık da bitti gibi bi durum oldu sanırım. Tabur tarihinin en kalabalık kısa dönemleriyle uğraştıından olsa gerek biyerlere yerleşemedik. 2. Oerlikon Batarya'da görev aldım ama henüz batarya içinde bana verilmiş bir iş yok. Buradaki tabirle yardırıyorum. Günde 2 defa spor yapıyoruz. Bi tanesi 3000m koşu, pentatlon falan içeriyo. Bi kaç tane ızdırap uzman var, bizi pek sevmiyo Bu arada 319. dönemim.

    Neyse herkes kendine iyi baksın. Kendinize dikkat edin. Sivil hayatınızın tadını çıkarın. Salıdan sonra nöbetlere başlıyorum, kapıları kitlemeye gerek yok ;)
    Yaşar komtanımı gönderelim oraya, ızdırap uzmana ızdırap olsun orda, yat kalt sürün yaptırsın :mrgreen:

Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık