| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
d250 2005
Samsun
A Rh (+)okaaaan inci yeni regali ile sizin evi (samsun a) tamire geliyor![]()
RR dd 250
İstanbul
0 Rh (+)enduro olmaz bu olsa olsa tayfun 'un atv' sinin dedesi olur:)))
En son nehir zehirlendiğinde, enson balık avlandığında ve enson ağaç kesildiğinde..paranın yenecek birşey olmadığı anlaşılacak:(((
regal raptor 100 ddE
İstanbul
A Rh (+)yok yok bu enduro ,hemde en afillisinden :P![]()
SUZUKİ intruder vl 250
SUN GOES DOWN
A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
Sinop
A Rh (+)hehehe bu sene bunlar herhalde moda olacak bizim evin onunde de 2 tane var hemde şeyli tanklar varya paletli diorlar onlardansüper vala
![]()
Hayatta Kalabilmek İçin Bir Ömür Veriyoruz
Bir Ömür karşılığı bir Ömür yani Ne Saçma
Varmıdır Bizi Bu Hale Geitiren
Galiba
Ben Her Bahar Aşık olmam Ama,
Her Bahar Gitmek İsterim
Gittiğim Olmadı hiç, Ama Olsun
İstemekte GÜZEL Değilmi....
d250 2005
Samsun
A Rh (+)ros, incinin yeni regali ile geldigini duyunca bizim okan ,cocukları dağa çıkardı haberin varmı
A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
Sinop
A Rh (+)hadi ya ciddimisin hehehehehe yapmaz o kadarda be![]()
Hayatta Kalabilmek İçin Bir Ömür Veriyoruz
Bir Ömür karşılığı bir Ömür yani Ne Saçma
Varmıdır Bizi Bu Hale Geitiren
Galiba
Ben Her Bahar Aşık olmam Ama,
Her Bahar Gitmek İsterim
Gittiğim Olmadı hiç, Ama Olsun
İstemekte GÜZEL Değilmi....
d250 2005
Samsun
A Rh (+)mamur dagı nı duymadınmı
A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
Sinop
A Rh (+)duydum duydum orayamı cıkmıslar![]()
Hayatta Kalabilmek İçin Bir Ömür Veriyoruz
Bir Ömür karşılığı bir Ömür yani Ne Saçma
Varmıdır Bizi Bu Hale Geitiren
Galiba
Ben Her Bahar Aşık olmam Ama,
Her Bahar Gitmek İsterim
Gittiğim Olmadı hiç, Ama Olsun
İstemekte GÜZEL Değilmi....
regal raptor 100 ddE
İstanbul
A Rh (+)hadi yaa hangi dağdaymış ben endurocuyum çıkarız oralarada evelALLAH:
![]()
SUZUKİ intruder vl 250
SUN GOES DOWN
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)