Merhaba
Yaklaşık 1 ay önce aldığım regal raptor DD125e motosikletimle 800km ye geldim ve beni rahatsız eden bazı durumlar var.300km de servise alınıp,yağı değişti.Öncelikle bu durumları yazayım:
1-Motor soğukken(çalıştırıp 5dk gaz veriyorum) 1.vitese geçişte sanki debriyaja basmamışım gibi, büyük bir sarsıntı ile geçiyor,nerdeyse gidecek gibi oluyor.
2-2.viteste debriyaja bastığımda zzzzzzzz diye bir ses geliyor,diğer viteslerde yok.
3-Son zamanlarda olan bir durum da, debriyaja basıp vitesi değiştiğimde vites tam geçmiyor, debriyajı tam olarak bıraktığımda takk diye bi ses gelip öyle geçiyor.
4-Ani bir frenden sonra vites değişemiyorum, adeta sıkışıp kalıyor.
5-Kırmızı ışıkta dururken normal bir şekilde belli süre çalışırken birden stop ediyor,bir süre sonra çalışıyor(300km bakımından önce çok sık oluyordu,şimdi daha az)
6-Motor çok sağır, ışıklarda vs. ani kalkmam gerektiğinde susacak gibi oluyor,illa önce gaz verip deviri yükseltmem,sonra debriyajı bırakmam gerekiyor.Ama motor soğuk ve jikle açıkken çekişi süper, gaza dokunduğum an zıplıyor(bakımda bu sebepten dolayı bujileri değişti fakat çok fazla değişiklik olmadı)
300km bakımında üstteki sorunların çoğu vardı, ve (sağolsun) bursadaki servis, bu sorunların hepsinin bakımdan sonra düzeleceğini söylemişti,fakat değişen pek bişey yok.Gördüğüm kadarıyla hiç anlamıyorlar.
Öncelikle, bu sorunların sebebini biliyorsanız sebeplerini,ardından da istanbulda hangi serviste yaptırabileceğimi söylerseniz sevinirim(ithalatçı emre).Motoru 1000km bakımı için istanbula( anadolu yakası) götürmeyi düşünüyorum


daytona 250
istanbul
AB Rh (+)
) bursadaki servis, bu sorunların hepsinin bakımdan sonra düzeleceğini söylemişti,fakat değişen pek bişey yok.Gördüğüm kadarıyla hiç anlamıyorlar.
Alıntı ile Cevapla



