Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!

Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12
Toplam 16 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 16 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #11
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    mustafa yazar
    öğrenci
     daytona 250
     istanbul
    Üyelik:29.Mayıs.2008
    Mesajlar: 83  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1
    evet, dün itibariyle uzun ve yorucu bir yolculuğun ardından motoru sakaryadan istanbula emrenin kendi yerine götürüp, servisi hallettikten sonra geri geldim.Böylece ilk uzun mesafeli yolculuğumu gerçekleştirmiş oldum. Bu arada hemen araya eklemek istiyorum ki, Allah istanbullu motorculara kolaylıklar versin.Giderken e-5 ten, dönüşte de e80 otoyolundan geldim, ben hayatımda daha böyle bir trafik görmedim, resmen tecrübemi katladım diyebilirim. Ayrıca gözümün önünde 70km hızla bir arabayla 2 kişinin kullandığı bir scooter yandan çarpıştı, Allahtan motorcu son anda topladı motoru, fakat yan granajlar,ayaklık vs. bayaa dağıldı motor.
    Ayrıca dikkatimi çeken bir diğer şey ise, bir sürü motorcu görmeme rağmen, 1i hariç hiçbirinin selam vermemesiydi.Ben şahsen her yerde kasklı,korumalı bir motorcu gördüğümde selamımı veririm, ve bir çok kişi de karşılığını verir.Fakat istanbulda sağımdan-solumdan basıp geçen motorcuların hiçbirinden bunu göremedim.Hatta aynama 1 karış mesafeden hızla geçip beni korkutanlardan hiç bahsetmek istemiyorum.

    Ve gelelim servis olayına.Öncelikle şunu söyleyeyim,tam da tahmin ettiğim gibi sorunların neredeyse tamamı 3 hafta önce 300km bakımını yapan bursa servisinden kaynaklanıyormuş. Adamlar resmen motorun içine s.....lar.

    1- Motorun yağ kapasitesi 1.250 litre olmasına rağmen adamlar 2 litre yağ koymuşlar
    2- Koydukları yağ 10-40 kışlık yağmış.Yağ zaten ince, bi de yazın bunu kullanınca hepten su gibi olmuş yağ, çektiğim sıkıntının çoğu bu nedenleymiş.
    3- Debriyajı çok germişler, bu nedenle debriyaj kaçırma yapıyormuş
    4- Vites kolu, motor bloğua sürtüyormuş.Bu nedenle sert ve zor geçişler yapıyormuş
    5- Hava-benzin karışımı çok kötü ayarlanmış

    Sonuç olarak serviste sağolsun Mustafa Usta bütün bu sorunları giderdi, adam gibi castrol-gtx yağ koydu( 15veya20-50 di yanlış hatırlamıyorsam) Debriyaj, senkron ayarları yapıldı,vites kolu düzeltildi, benzin-hava karışımı ayarlandı,tüm civataları sıkıldı. Ve motorum şu an saat gibi, tıkır tıkır çalışıyor. Vites geçişleri mükemmel. Ücret olarak da herşey dahil 60ytl alındı (bujileri kendim getirmiştim). Artık motorumu çok daha performanslı olarak,sorunsuz bir şekilde kullanabiliyorum.

    Bursadaki servisin durumunu sorduğumda ise, yapılacak bişey olmadığını, bakımlar için motoru tekrar tekrar istanbula götürmem gerektiğini söylediler.Açıkçası pek hoşuma gitmedi bu durum, fakat sanırım şimdilik yapıcak başka birşey yok.

  2. #12

    MEHMETONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    MONUR
    gizli
     RR250D/2007
     İstanbul
    Üyelik:13.Mayıs.2007
    Mesajlar: 241  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Hadi gözünüz aydın, geçmiş olsun...
    34 UY 5765

  3. #13
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cafer Yunus Özkurt
    Akademisyen
     Regal Raptor - 2005
     Erzurum
    Üyelik:21.Ocak.2007
    Mesajlar: 55  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    motorunuzun bakımını yaptırınca, sorunların asıl nedeni ortaya çıkmış oldu. şimdi motordan zevk almaya başladığınız için, regal ile uyum içinde sürüş yapan bir arkadaşımız daha olmuş oldu. anlaşılacağı üzere, eğitimin şart olduğu gibi, "bakım şart".

    açıklayıcı cevaplarınız için teşekkür ederim. keyifli sürüşler.

  4. #14

    bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Ali BOZKURT
    Türk Silahlı Kuvvetleri
     KUBA 150-25
     Balıkesir
    Üyelik:29.Eylül.2007 | Yaş: 66
    Mesajlar: 734  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    ''1- Motorun yağ kapasitesi 1.250 litre olmasına rağmen adamlar 2 litre yağ koymuşlar
    2- Koydukları yağ 10-40 kışlık yağmış.Yağ zaten ince, bi de yazın bunu kullanınca hepten su gibi olmuş yağ, çektiğim sıkıntının çoğu bu nedenleymiş.
    3- Debriyajı çok germişler, bu nedenle debriyaj kaçırma yapıyormuş
    4- Vites kolu, motor bloğua sürtüyormuş.Bu nedenle sert ve zor geçişler yapıyormuş
    5- Hava-benzin karışımı çok kötü ayarlanmış''

    Sorunların bir bir gitmesi ve bindiğin makinadan zevk almak ne güzel dimi.
    Yüzün hep gülsün.
    Kazasız sürüşler.
    Sağlıcakla kal.

  5. #15


    İsmail Alper BAYAT
    Komiser
     REGAL RAPTOR DD250E-9
     Nevşehir
    Üyelik:24.Mayıs.2008 | Yaş: 43
    Mesajlar: 187  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Sorunsuz sürüşlerinin sürekli olması dileğiyle Mustafa Kardeşim. Sağlıcakla kal...
    50 DH 038 REGAL RAPTOR
    50 A 4816 HONDA VARADERO

  6. #16
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    mustafa yazar
    öğrenci
     daytona 250
     istanbul
    Üyelik:29.Mayıs.2008
    Mesajlar: 83  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1
    evet,bakımlı, sorunsuz motosiklet sürmek gibisi yok, yeni yeni zevk almaya başladım motordan.Ama bakımdan sonra yakıt sarfiyatı müthiş arttı(tabii rodajdan sonra benim de yüklenmemin biraz etkisi var) km de 130-140 bin civarı yakıyor ki, 125cc için biraz yüksek bir rakam. Acaba 250 cc ye mi geçiş yapsam diye sormuyor değilim kendi kendime

Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık