Bilgi ve önerilerin için çok teşekkür ederim Mustafa Abi.Yalnız bizimkilerin ikna olması kolay olmayacak.Manavgat bölgesi yazlık bir yer.10 hatta 11 ay kesintisiz Motor sürme imkanımız var.Hal böyle olunca da çok fazla sayıda Motor kullanan sürücü var.İnan çok fazla bir kesim hiç bir kural tanımıyor.Aşırı sıklıkla ölümle sonuçlanan kazalar oluyor.Misafirlikte bizle beraber bulunan arkadaşımın Abisi Motor kazasında hayatını kaybetti.Bir akrabası ise bacağını.İki gün evvel tam önümüzde ışıklarda feci bir kaza oldu.Motosiklet sürücüsünün resmen beyni asfalta aktı.Bunları birebir gören,duyan ve şahit olanlara da ne dersen boş.Bugün yine bana "Tamam Motor keyifli ama çok riskli.Hayatın her an pamuk ipliğine bağlı" diyorlar.Ses etmeden telefonum ile oynamaya başladım.Yani ikna işi çok zor.Ancak Motoru alıp getirip kapının önüne çektiğimde "Kabullenmek" zorunda kalacaklar.




Bisiklet Sayılır Mı ?
Antalya - Manavgat
A Rh (+)
Alıntı ile Cevapla
Sağolasın Zafer.Bir aksilik,kaza,bela gelmedikten sonra bu yaz Motorumu alacağım inşallah.Kimseyi üzmemek ve ezmemek için susmayı tercih ediyorum.Ancak ne kadar dostlarımı,akrabalarımı sevsem de bu hayat benim.Ailem hariç yaşantımı nasıl devam ettireceğim konusunda son karar benimdir.Başkasının istediği gibi yaşamak kendime yapabileceğim en büyük kötülük olur.
