Seninkisi tek kişilik değil mi abi?
Bu değil yani : http://2uteknoloji.com/specifications-10.htm
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
Xevo 400
İstanbul
A Rh (-)Seninkisi tek kişilik değil mi abi?
Bu değil yani : http://2uteknoloji.com/specifications-10.htm
HYOSUNG GV650 AGUİLLA
İSTANBUL
A Rh (+)evet tek kişilik fm radyolusundan fuarda olcaklarmış başka cihaz olunca 2 kişilik olurmu bilmem verdiğim linkten sorabilirsin
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)