Bir de tarif gerekecek tabii... Ya da smokehead'in telefonu. Ben muhtemelen erken gideceğim, 9 gibi...
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
BMW GS 1200 ADV
İstanbul
A Rh (+)Bir de tarif gerekecek tabii... Ya da smokehead'in telefonu. Ben muhtemelen erken gideceğim, 9 gibi...
yol yapalım yol
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)