Alıntı okan Nickli Üyeden Alıntı
Kırılacakkkkkkkkk... bu gün olmassa yarın .. kırılacaaakkkkkk..

kino baba kötü haber ama gerçek buuuuu....destek şarttttt....ben sölliim .. soora yengemi düşürme yolda......
okan abi kırılcak diyorsun destek şart diyorsun.Peki desteği nereden sağlamalı.Kino babanın yaptığı sissyi kıskandım ve sanırım bende ona benzer ama daha güzelinden yaptırıcam.:D ama destek olayına kafam takıldı.
Senin tevsiyen nedir bu konuda.
Birde ben arka stop lambasını komple geriye çekmeyi düşünüyorum.Çünkü arkaya çanta koyabilirim.
Bu arada benim motor class değil.