Ya Polatım canım,
gördünmü kırılır diyorlar :? Ben zaten tırsıyorum, okan sağolsun iyice korktum.Yaptırmayalım biz boşver. :(
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
yok
İstanbul
A Rh (+)Ya Polatım canım,
gördünmü kırılır diyorlar :? Ben zaten tırsıyorum, okan sağolsun iyice korktum.Yaptırmayalım biz boşver. :(
Hayat bir gündür,o günde bu gündür.
Şu anda 2 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 2 misafir)