Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Toplam 91 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Hybrid View

  1. #1

    telkarinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Mehmet Akınakca
    Fakir ama gururlu memur :)
     Gitti Regal Geldi Suzuki Marauder 800
     İstanbul
    Üyelik:21.Haziran.2011 | Yaş: 43
    Mesajlar: 325  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1
    Alıntı CELİL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en son yazan 2008 de yazmış işallah hala o yer duyordur
    Vala abi bir çok konu eski yaa...Yeni pek konu yok gibi yada artık motorlara yapacak birşey bulamıyor kimse :mrgreen: Numarayı aradım ama açmadı. Bakalım bi iki defa daha deniycem. İnş bi sonuç çıkar

  2. #2

    CELİL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    CELİL ÜSTÜN
    HÜR GENERAL
     YAMAHA XVS950A
     İstanbul - Büyükçekmece (Avrupa Yakası)
    Üyelik:08.Haziran.2009 | Yaş: 58
    Mesajlar: 23,058  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    52,849
    Beğenilmiş
    7,009
    Alıntı telkarinn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vala abi bir çok konu eski yaa...Yeni pek konu yok gibi yada artık motorlara yapacak birşey bulamıyor kimse :mrgreen: Numarayı aradım ama açmadı. Bakalım bi iki defa daha deniycem. İnş bi sonuç çıkar
    2007 -2008 yıllarında site çok aktifmiş bende o zamanlarda yoktum sonra herkes evlilik motor satışı ve başka modellere geçişden forumda kimse kalmadı ben 6-8 aydır siteyi tekrar ayaga kaldırmaya ugraştım ve yeni katılımlarla tekrar hareket başladı ilerisi çok daha iyi olacak

  3. #3

    telkarinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Mehmet Akınakca
    Fakir ama gururlu memur :)
     Gitti Regal Geldi Suzuki Marauder 800
     İstanbul
    Üyelik:21.Haziran.2011 | Yaş: 43
    Mesajlar: 325  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1
    Alıntı CELİL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2007 -2008 yıllarında site çok aktifmiş bende o zamanlarda yoktum sonra herkes evlilik motor satışı ve başka modellere geçişden forumda kimse kalmadı ben 6-8 aydır siteyi tekrar ayaga kaldırmaya ugraştım ve yeni katılımlarla tekrar hareket başladı ilerisi çok daha iyi olacak
    İnş abi. Bir çok konuyu okuyorum zaten baştan sonra. güzel şeyler paylaşmışlar zamanında. Ama şimdi dediğin gibi kimse kalmamış. Ben bile motoru burda ki bi abimizden aldım. O da evlediği için satıyordu malesef

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 2 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 2 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık