| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
BMW R1150 GS - 2003
İstanbul
0 Rh (+)Yaa ben fullface kasklarda bu özelliği bulamamıştım. Hep çene açılmalı ya da yarım kasklarda vardı bu özellik. Herhalde birde dandiğine denk geldim, rahat rahat açılmıyordu, kapanmıyordu, ondan öyle dedim. Sen memnunsan ben arkadaşları yanlış yönlendirmeyeyim o zaman.
Hyosung Gt250 R 2010
istanbul
A Rh (+)abi canıma tak etti vizor konusu gittim bunu aldım bide mavi iridium vizorşimdi mutluyum çok şukur
http://static.blogo.it/motoblog/agv-...rossi_2008.jpg
RR DD150 E2
İSTANBUL
A Rh (+)
bencede kendinden güneş vizörlü kasklar oldukça kullanışlı.ayrıca extra bişey taşımaya gerek kalmıyor. ancak daha çok açık kask ve kocaman rayban topgun modeli gözlükve kaskın vizörü açık gitmeyi tercih ediyorum. kaskı çıkardıgımdada işe yaramış oluyor. öteki türlü göz güneş vizörüne alışıyor ve kaskı çıkardıgınızda etraf çok aydınlık geliyor.
At avrat silah
RR DYTN 350
antalya
A Rh (+)Ben kendinden vizorlu kask aldım, güneş ve karanlığa hemen uyum sağlatabilirsiniz hemen başın üstündeki sürgüsü hareket halinde iken bile kolayca açılıp kapanabiliyor
http://imageshack.com/a/img833/1406/q8iw.jpg
http://imageshack.com/a/img802/5109/k4sv.jpg
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)