| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
Dragstar 250
İstanbul - Avcılar (Avrupa Yakası)
A Rh (+)
Kawasaki VN 800
İstanbul - Bahçelievler (Avrupa)
AB Rh (+)
Honda Shadow 750c
İstanbul - Bakırköy (Avrupa yakasi)
B Rh (+)
Regal Raptor 250 Daytona
İstanbul - Beylikdüzü (Avrupa Yakası)
0 Rh (+)
Dragstar 250
İstanbul - Avcılar (Avrupa Yakası)
A Rh (+)
HYOSUNG GV 250
İstanbul - Yenibosna (Avrupa yakası)
A Rh (-)
Kawasaki VN 800
İstanbul - Bahçelievler (Avrupa)
AB Rh (+)
HYOSUNG GV 250
İstanbul - Yenibosna (Avrupa yakası)
A Rh (-)
Kawasaki VN 800
İstanbul - Bahçelievler (Avrupa)
AB Rh (+)müsayit olanlar şuna bi bakabilirmi acaba ?
https://tr.aliexpress.com/store/prod...-02425-72fMnUV
bi fikir alabilirmiyim.
HYOSUNG GV 250
İstanbul - Yenibosna (Avrupa yakası)
A Rh (-)Baktim ama kameranin megapixeli hakkinda bisi beliirtmemis 720p kayit yapiyor.ama detayli bi bilgi yok.ama o fiyata ancak bu kadar.
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şu anda 487 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 487 misafir)