Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Toplam 62 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konulanmış Görüntüleme

  1. #18


    Bahadır Özarar
    Biyomedikal Teknikeri
     Honda-Shadow 750
     İstanbul - Gaziosmanpaşa (Avrupa Yakası)
    Üyelik:09.Kasım.2013 | Yaş: 34
    Mesajlar: 2,816  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    1,038
    Beğenilmiş
    359
    Alıntı Crime Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Chopper Süren biri bu diziyi ve cehennem sürüşünü izlemek zorunda gibi hissediyor belki sosyal ortamda eksik kalmaması ıcın ızlemelide fakat sunu soyleyebılırım sons da aksiyon sınırı belli dialoglar çok uzun harleylerı seven cocuklar belkı ama ne yazıkki arka sokaklar daha hızlı tempolu diyebilirim bırde olayın bır kadın etrafında cevrelenmıs olması pekte hoş bulmuyorum bu yüzden bu dızıyı ızleyeceksenız bence ızlemeyın 7 sezonu anlatabılıcek bırınden dınleyın gecın harcadığınız vakte yazık gibi olacaktır ha izleyeyım dersenız de sunu soyluyeyım prison break le falan kıyaslayarak beklentı ıcınde ızlemeyın ben şahsen esımden dostumdan tsortlerını gıyenlerden soyle muhtesem boyle muhtesem dedıklerı ıcın ızledım bıraz da pısman oldum konusuna gore daha ayrıntılı ve guzel bır dızı cekılebılırmıs.
    Bu konuya ozel olarak degınmek ıstedım.
    Babam motosikletlerden nefret eder.Ama bu dizinin hastası.Yani ''chopper hayranları için'' diye birşey söz konusu değil.
    Evet aksiyon sınırı belli.Çünkü aksiyon dizisi değil bu.Suç,dram.Suç desen her türlüsü var:Silah kaçakçılığı,uyuşturucu,çete savaşları ve ölümler...Drama gelecek olursak;diyaloğu fazla olmayan dram dizisi bulamazsın.
    Prison Break ile kıyaslamak zaten yanlış olur.Kulvarları farklı.
    Arka Sokaklar mevzusuna gelecek olursak,böylesine mükemmel kurgulanmış,harika müzikler eşliğinde suçun ve dramın dibine vurmuş müthiş bir diziyi, zekadan yoksun,her bölümü klişe, günü birlik olaylar üzerine kurulmuş bir dizi ile eşdeğer tutmak da ayrı bi sorun
    Daha ayrıntılı derken neyi kastettiğini anlamadım.Adamların içinde bulunduğu her durumu seyirciye aynen aktarmışlar zaten.

    Herkese iyi seyirler
    Konu Bahadır tarafından (03.Aralık.2014 Saat 16:51 ) değiştirilmiştir.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık