Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Toplam 24 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #11


    mehmet özdikmenli
    İşletme
     regal 2007
     İstanbul
    Üyelik:01.Mayıs.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 427  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    abi oluyoda biliyosun biraz vibrasyon sotunumuz var o yuzden tam olmadı diye bilirim ama beyaz cam bulursak sarı lamba ve kırmızı ledle çözücez az kaldı çözüme

  2. #12

    yenikoylu_ua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Kubilay BURSALIOĞLU
    Serbest Meslek
     Aprilia Caponord
     İstanbul
    Üyelik:05.Mayıs.2007 | Yaş: 58
    Mesajlar: 3,035  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    {vb:rawphrase post_thanks_times_post, 4
    neyyyy sinyallere beyaz cammı yaz benide hatta kırmızı daha güzel durur hem ozaman sarı ampulede gerek kalmaz
    Hatta hemfren hemsinyal olarak kullanılır ön sinyalleridebeyaz cam sarı ampul yap mis olur mis
    Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!

  3. #13

    RızaHoşgör - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    RIZA HOŞGÖR
    Serbest Meslek
     RR 2007
     Çanakkale
    Üyelik:06.Nisan.2007 | Yaş: 57
    Mesajlar: 1,023  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    Alıntı MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
    abi oluyoda biliyosun biraz vibrasyon sotunumuz var o yuzden tam olmadı diye bilirim ama beyaz cam bulursak sarı lamba ve kırmızı ledle çözücez az kaldı çözüme
    Alıntı MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
    abi oluyoda biliyosun biraz vibrasyon sotunumuz var o yuzden tam olmadı diye bilirim ama beyaz cam bulursak sarı lamba ve kırmızı ledle çözücez az kaldı çözüme
    Alıntı MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
    abi oluyoda biliyosun biraz vibrasyon sotunumuz var o yuzden tam olmadı diye bilirim ama beyaz cam bulursak sarı lamba ve kırmızı ledle çözücez az kaldı çözüme
    Alıntı MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
    abi oluyoda biliyosun biraz vibrasyon sotunumuz var o yuzden tam olmadı diye bilirim ama beyaz cam bulursak sarı lamba ve kırmızı ledle çözücez az kaldı çözüme
    mehmet vibrasyondan dolayı çift tırnak olmazmı diyorsun?
    bunu başkasındanda duydum.tek anlamadıgım bu vibrasyon mevcut ön ve arka lambalara neden vurmaz???
    DİKİLİ BİR AĞACINIZ VARMI?

  4. #14

    yenikoylu_ua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Kubilay BURSALIOĞLU
    Serbest Meslek
     Aprilia Caponord
     İstanbul
    Üyelik:05.Mayıs.2007 | Yaş: 58
    Mesajlar: 3,035  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    {vb:rawphrase post_thanks_times_post, 4
    Abiler bi fikir daha kanuni husser in sinyalleri beyaz camlı sarı ampullü uyarsa komple değişebilir içine kırmızı ledde ustamın işi
    Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!

  5. #15

    RızaHoşgör - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    RIZA HOŞGÖR
    Serbest Meslek
     RR 2007
     Çanakkale
    Üyelik:06.Nisan.2007 | Yaş: 57
    Mesajlar: 1,023  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    Alıntı yenikoylu_ua Nickli Üyeden Alıntı
    Abiler bi fikir daha kanuni husser in sinyalleri beyaz camlı sarı ampullü uyarsa komple değişebilir içine kırmızı ledde ustamın işi
    kanuniyi bilmem yeniköylübizimkiler körüklü malum.uyarmı uymazmı mehmet daha iyi bilr?
    DİKİLİ BİR AĞACINIZ VARMI?

  6. #16

    yenikoylu_ua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Kubilay BURSALIOĞLU
    Serbest Meslek
     Aprilia Caponord
     İstanbul
    Üyelik:05.Mayıs.2007 | Yaş: 58
    Mesajlar: 3,035  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    {vb:rawphrase post_thanks_times_post, 4
    onlarda körüklü bizimkine benziyo ama boyu frklıolabilir çok dikkat etmedim dediğin gibi Mehmet daha iyi bilir
    Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!

  7. #17


    mehmet özdikmenli
    İşletme
     regal 2007
     İstanbul
    Üyelik:01.Mayıs.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 427  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    uymaz diye bi olay yok ama orjinalini değiştirmeden bişeyleri düzgün yapmak lazım yoksa bi anlamı yok zaten bahsettiğimiz motorlar bizden parça alıyolar bizde aynı duruma düşmememiz lazım diye dusunuyorum

  8. #18

    RızaHoşgör - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    RIZA HOŞGÖR
    Serbest Meslek
     RR 2007
     Çanakkale
    Üyelik:06.Nisan.2007 | Yaş: 57
    Mesajlar: 1,023  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    Alıntı MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
    uymaz diye bi olay yok ama orjinalini değiştirmeden bişeyleri düzgün yapmak lazım yoksa bi anlamı yok zaten bahsettiğimiz motorlar bizden parça alıyolar bizde aynı duruma düşmememiz lazım diye dusunuyorum
    güzel dedin mehmet
    hadi top sende o zaman.ama bu top eskişehirden once oynanır olmalı yoksa patlar
    DİKİLİ BİR AĞACINIZ VARMI?

  9. #19

    yenikoylu_ua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Kubilay BURSALIOĞLU
    Serbest Meslek
     Aprilia Caponord
     İstanbul
    Üyelik:05.Mayıs.2007 | Yaş: 58
    Mesajlar: 3,035  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    {vb:rawphrase post_thanks_times_post, 4
    Haklı olabilirsin kardeşim o zaman napıyoruz 4 koldan hatta ma site bizim sinyallere göre kırmızı ve beyaz cam arıyoruz bulan parmak kaldırıyo makinalar mermi oluyo
    Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!

  10. #20


    mehmet özdikmenli
    İşletme
     regal 2007
     İstanbul
    Üyelik:01.Mayıs.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 427  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    ben cam bulamadım bulursanız en fazla yarımsaatlik işi var bulan parmak kaldırsın yapalım iç lambalar bende var

Sayfa 2 Toplam 3 Sayfadan BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık