abi oluyoda biliyosun biraz vibrasyon sotunumuz var o yuzden tam olmadı diye bilirim ama beyaz cam bulursak sarı lamba ve kırmızı ledle çözücez az kaldı çözüme
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
regal 2007
İstanbul
0 Rh (+)abi oluyoda biliyosun biraz vibrasyon sotunumuz var o yuzden tam olmadı diye bilirim ama beyaz cam bulursak sarı lamba ve kırmızı ledle çözücez az kaldı çözüme
Aprilia Caponord
İstanbul
A Rh (+)neyyyy sinyallere beyaz cammı yaz benide hatta kırmızı daha güzel durur hem ozaman sarı ampulede gerek kalmaz
Hatta hemfren hemsinyal olarak kullanılır ön sinyalleridebeyaz cam sarı ampul yap mis olur mis
Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!
RR 2007
Çanakkale
0 Rh (+)MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
mehmet vibrasyondan dolayı çift tırnak olmazmı diyorsun?MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
bunu başkasındanda duydum.tek anlamadıgım bu vibrasyon mevcut ön ve arka lambalara neden vurmaz???
DİKİLİ BİR AĞACINIZ VARMI?
Aprilia Caponord
İstanbul
A Rh (+)Abiler bi fikir daha kanuni husser in sinyalleri beyaz camlı sarı ampullü uyarsa komple değişebilir içine kırmızı ledde ustamın işi
Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!
RR 2007
Çanakkale
0 Rh (+)kanuniyi bilmem yeniköylübizimkiler körüklü malum.uyarmı uymazmı mehmet daha iyi bilr?yenikoylu_ua Nickli Üyeden Alıntı
DİKİLİ BİR AĞACINIZ VARMI?
Aprilia Caponord
İstanbul
A Rh (+)onlarda körüklü bizimkine benziyo ama boyu frklıolabilir çok dikkat etmedim dediğin gibi Mehmet daha iyi bilir
Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!
regal 2007
İstanbul
0 Rh (+)uymaz diye bi olay yok ama orjinalini değiştirmeden bişeyleri düzgün yapmak lazım yoksa bi anlamı yok zaten bahsettiğimiz motorlar bizden parça alıyolar bizde aynı duruma düşmememiz lazım diye dusunuyorum
RR 2007
Çanakkale
0 Rh (+)güzel dedin mehmetMotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
hadi top sende o zaman.ama bu top eskişehirden once oynanır olmalı yoksa patlar![]()
DİKİLİ BİR AĞACINIZ VARMI?
Aprilia Caponord
İstanbul
A Rh (+)Haklı olabilirsin kardeşim o zaman napıyoruz 4 koldan hatta ma site bizim sinyallere göre kırmızı ve beyaz cam arıyoruz bulan parmak kaldırıyo makinalar mermi oluyo
Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!
regal 2007
İstanbul
0 Rh (+)ben cam bulamadım bulursanız en fazla yarımsaatlik işi var bulan parmak kaldırsın yapalım iç lambalar bende var
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)