Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 23 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    yeaks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yunus Emre Aytaç
    Öğrenci
     VT 750 C4
     İstanbul
    Üyelik:16.Temmuz.2007 | Yaş: 35
    Mesajlar: 728  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    Yeni Regalci :)

    Merhaba arkadaşlar ben 2 gün önce regal raptor 250cc aldım yani aranıza yeni katıldım... çok met ettiler bende aliyim dedim, aldım ve çok memnunum motor çok iyi gidiyor fakat 2. ele param çıkışt ı garantisi varmı yokmu bilmiyorum ilk sahibi motoru pek iyi kullanmamış :frown: sadece binmiş anlıycağınız motorun bi kaç yerinden sesler gleiyor eminim sibop ayarı falanda gerekir bunları yapabilecek motorumu ilk haline getirebilecek regal raptor servisi arıyorum motorumun her yerine baksın her vidasını tek tek sıksın her ayarını yapsın istiyorum istanbul ümraniyede oturuyorum yakın olması tercihimdir FİYAT ÖNEMLİ DEĞİLDİR İSTERSE 500 ytl alsın ama motoru ilk haline getirsin yeter... şimdiden teşekkürler

  2. #2


    mehmet özdikmenli
    İşletme
     regal 2007
     İstanbul
    Üyelik:01.Mayıs.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 427  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    kardeş hayırlı olsun uzak demezsen bekleriz. yerimiz sefaköyde.

  3. #3

    müslüm baba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Müslüm
    Serbest Meslek
     Regalraptor 250 CC
     İstanbul
    Üyelik:11.Şubat.2007 | Yaş: 67
    Mesajlar: 1,151  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    Kardeşim hayırlı olsun, vakit geçirmeden bu motoru elden geçirt yoksa büyük sorunlar yaşarsın, motorun un distrübütörü kim sarıkayalar mı emre ltd mi bunları kontrol et ona göre servise götür büyük bir ihtimalle garantisi devam ediyordur, birde sana satan bu motorun garanti kitapçığını vermedimi vermediyse iste yok derse bu motoru nerden kimden aldın de bunu öğren orayı ara sor beceremezsen bize ulaş sana yardımcı olalım.
    NERDE BİR MOTORCUNUN BAŞI SIKIŞSA MÜSLÜM BABAYI ARAR 0532 228 08 59

  4. #4

    carvalho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Selçuk Tanrıverdi
    At Hırsızı
     BMW GS 1200 ADV
     İstanbul
    Üyelik:29.Aralık.2006 | Yaş: 53
    Mesajlar: 3,565  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    8
    Yeaks, hoşgeldin, motorun hayırlı olsun.

    Kartal'da Altan Motor'a gidebilirsin. Yardımcı olurlar ve işlerinin ehlidirler. Tamer ve Taner usta...

    http://www.regalraptor.net/forum/vie...tan-motor.html
    yol yapalım yol

  5. #5

    yeaks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yunus Emre Aytaç
    Öğrenci
     VT 750 C4
     İstanbul
    Üyelik:16.Temmuz.2007 | Yaş: 35
    Mesajlar: 728  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    kardeş açık adres verebilirmsn sefaköydeki yerin ? müslüm baba motorun garanti kağıdını vermedi bide bişiy sorucam 2. viteste motordan takır takır sesler geliyor diğer viteslerde ses gelmiyor bide yine 2. vitesteyken motor boşalıyor e haliyle elim gazda olduğu için motor bağırıyor bi motorcuya götürdüm şanzıman dişlisi değişecek dedi komple elden geçir dedim motoru ne kadara patlar dedim 350 ytl olur dedi ve 3 gün sonra alırsın dedi ben motorumu verip başında bekleyip yaptırmak istiyorum yani uğraşamam motoru bırakıp sonra gelip almayla çnkü başka aracım yok
    bişiy daha sorucam ben bu dişliyle ne kadar idare edebilirim ?

  6. #6

    yenikoylu_ua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Kubilay BURSALIOĞLU
    Serbest Meslek
     Aprilia Caponord
     İstanbul
    Üyelik:05.Mayıs.2007 | Yaş: 58
    Mesajlar: 3,035  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    {vb:rawphrase post_thanks_times_post, 4
    Hayırlı olsun kardeşim tekerine taş değmesin
    Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!

  7. #7

    sancezz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    yuksel cetıner
    drıver
     regal raptor 250cc
     İstanbul
    Üyelik:08.Temmuz.2007 | Yaş: 39
    Mesajlar: 683  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    dostum hayırlı olsun motoruna para harcamaktan korkmuyorsun kı oncekı sahıbınden daha cok sahıplenmıssın motorunu bır kac ayardan elden gecırdıkten sonra emınım eskı performansına kavusacaktır sımdıden hayırlı yolculuklar
    ***YOKLUĞUMLA İYİ GEÇİNMEYE BAK ÇÜNKÜ VARLIĞIM ASLA SENİNLE OLMAYACAK***34 PZA 37***0 RH + ***SEYTANIM***

  8. #8

    RızaHoşgör - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    RIZA HOŞGÖR
    Serbest Meslek
     RR 2007
     Çanakkale
    Üyelik:06.Nisan.2007 | Yaş: 57
    Mesajlar: 1,023  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    hayırlı olsun.müslüm abinin dediği konuları ihmal etme.
    herkesin kendince iyi bir servisi vardır.yok aslında birbirlerinden farkları.tek fark sen hangisini yüregine yakın buldun.
    tekrar hoşgeldin
    DİKİLİ BİR AĞACINIZ VARMI?

  9. #9

    aslanburclu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Yaşar AKILLI
    EMEKLİ
     XL650 TRANSALP 2006
     ANKARA
    Üyelik:17.Ocak.2007 | Yaş: 65
    Mesajlar: 2,241  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    kardeş hayırlı olsun güle güle kullan

    ikametini yazmamışsın sana en yakın servisi yazalım ama farketmez sakat servislerin servisliği alınmış zaten servislerin şu anada hepsi maşallah canavar gibi
    sen yinede makinanı fazla yorma en kısa zamanda bir servis bakımı yaptır.
    plaka: 06 DV 656
    yer : GOP/SİNCAN/ANKARA
    kan : B Rh +
    nick : aslanburclu

  10. #10

    handojoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serkan günay
    müzisyen
     yamaha xvs 535 virago
     Edirne
    Üyelik:21.Mart.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 997  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1
    hoş geldin dostum

    geldin de yahu şu şehir kısmı neden türkiye yazıyor

    bunu yazmak zor mu bu kadar

    BEN BUNU YAZMAYANLARIN SAMİMİYETSİZ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM AFFINIZA SIĞINARAK.

    adama soruyorlar" hangi takımı tutuyorsun " oda "milli takımı" diyor.

    sevenlerini gücendirmemek için.

    yada "nerelisin" diyorlar buda ülkesini ne kadar çok sevdiğini gösterecek ya "TÜRKİYE'LİYİZ" diyor.

    aklıma bu populist söylemler geliyor ve içime dert oluyor.


    HANDO kimseyi üzmek istemez... GEREKMEDİKÇE
    ___ŞEHİR KOVBOY'U YOLDA____ YASAL HAYDUT

Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık