Arkadaşlar. Daha önce arka tekerlek dişlisindeki rulman dağılmış ve yatağı parçalamıştı. Bununla ilgili bi topik açmıştım. Benim regalim 13000 km'de. Diğer regali olan arkadaşlarımdan bazılarında da bu sorun gerçekleşmiş. Bununla ilgili rulmanlarınızı değiştirmenizi önermiştim.
Yeni konu olarak, yaklaşık 3 aydır motorumu kullanamıyorum. Sebebi motorun içinden takırtılı sesler gelmesiydi. Rulman sorunu olabileceğini düşündüm ve servise gösterdim. Aynı yanıtı aldım. Bunun üzerine motorumu açmaya karar verdim. 3 ay süre içinde iş yoğunluğundan dolayı toplama fırsatı bulamamıştım. Rulmanları SKF marka rulmanlarla değitirdim. Bunlara dişli dulmanları krank mili rulmanları ve diğer tüm rulmanlar dahildir. Dün motorumu sonunda toplayabildim. Motorum 2007 model. Niye servise yaptırmadın derseniz. İnsan kendi malına daha bi şevkatli davranıyo. Ayrıca kendim açıp ne var ne yok herşeyi öğrenmek istedim. Ve başarılıda oldum. Motorum şu an saat gibi işliyor. Hiç bir ses yok. Ayrıca bildiğiniz gibi garanti var muhabbeti nerdeyse yalan. Krank milini bile değiştiremyen arkadaşlar oldu.
Motor ile ilgili her tür deneyime dahip oldum. Bi sorunla karşılaşırsanız danışabilirsiniz diye yazayım dedim.
Ayrıca bu motor içi rulman problemi yine 13000 üstü kmDeki makinelerin bazılarında daha olmuş. Standart bir sorun olarak görünüyo. Bunuda servisten aldığım bilgi doğrultusunda söylüyorum. Ayrıca sanırım 2 ve 3 dişlilerde de problem olabiliyormuş. Çok şükür bende öyle bi problem olmadı.
Montaj esnasında kolaylık olması için bikaç resim çekmiştim. Onlarıda buraya ekliyorum
Sorunsuz bir motor dileğiyle...