Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Toplam 9 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 9 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    iskenderyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    iskender yaz
    turizm
     dd 250e-10 spyder
     istanbul
    Üyelik:06.Ocak.2013 | Yaş: 42
    Mesajlar: 145  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    bir sorum var

    Arkadaşlar bende spıder var eger motoru 4-5 gün çalıştırmazsam ilk 1, vitese geçerken taaak diye bi ses gelio ama biraz mesafe gittikten sonra problem kalmııo acaba yani tekrar boşa alıp 1, vitese takıyorum aynı ses çııkmıyo

  2. #2

    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cihan Çiçek
    Ar-ge Mühendisi
     Honda VFR 1200f
     Sakarya
    Üyelik:05.Haziran.2012 | Yaş: 38
    Mesajlar: 5,953  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    2
    Beğenilmiş
    7
    :| sıkıntı yok, yağın beklemesinden ve balataları yeterince henüz yağlamamış olmasından kaynaklanıyor için rahat olsun..
    "CaRPe DieM"

  3. #3

    daytona250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Kaan Gülcan
    Serbest
     Regal Raptor Daytona 250
     İzmir
    Üyelik:16.Aralık.2012
    Mesajlar: 221  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    {vb:rawphrase post_thanks_times_post, 2
    bildiğim kadarıyla motor yeterince ısıtılmadan 1.vitese takıldıpında tak diye ses yapıp motor kendini öne doğru atar, ama az ısınmasını bekleyip 1.vitese takarsanız bunu yaşamazsınız.

  4. #4

    iskenderyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    iskender yaz
    turizm
     dd 250e-10 spyder
     istanbul
    Üyelik:06.Ocak.2013 | Yaş: 42
    Mesajlar: 145  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    eywallah kardeş sagol

  5. #5

    CELİL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    CELİL ÜSTÜN
    HÜR GENERAL
     YAMAHA XVS950A
     İstanbul - Büyükçekmece (Avrupa Yakası)
    Üyelik:08.Haziran.2009 | Yaş: 56
    Mesajlar: 21,866  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    42,574
    Beğenilmiş
    5,795
    arkadaşların dediği gibi normal bir durum bütün makinalarda aynı motor ısınıp yağlamasını tam yapıncaya kadar debriyaj balatası tam ayırmadığından yapıyor makinayı ayağınla ittir hareket halindeyken vitese tak daha az zorlanır kolay gelsin

  6. #6

    iskenderyaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    iskender yaz
    turizm
     dd 250e-10 spyder
     istanbul
    Üyelik:06.Ocak.2013 | Yaş: 42
    Mesajlar: 145  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    ok sagol yardımcı oldun

  7. #7

    Zekeriya beyaz
    öğrenci
     pejo 103
     ankara
    Üyelik:07.Aralık.2013 | Yaş: 31
    Mesajlar: 22  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Islak tip debriyaj balatası kullanıldığı için uzun süre beklemede motor yağı balatalardan süzülüp aşağıya iniyor ve tam yağlanma yapılmadan vitese atınca bir zıplama oluyor. Litresi 100 TL'yi bulan % 100 sentetik R tipi yağlar ile daha iyi performans elde edilebileceği gibi motoru çalıştırmadan önce 1-2 kere vitesi değiştirin, motoru mutlaka boşa alarak çalıştırın, hatta marşa basmadan önce motoru boşa alın ve marşa basmadan 3-5 metre motoru hareket ettirin ki balatalar mevcut pozisyondan değişsin. Bundan sonra motoru çalıştırıp en az 1 dk olduğu yerde bekletirseniz tüm bu etkilerden minimum düzeyde etkilenirsiniz. Ya arkadaş balatanın gıralı 20 lira deeel mi diyorsanız ben gibi, ver coşkuyu kolonlar inlesin.
    If you want to be happy for a single day 'Drink'
    If you want to be happy for a year 'Marry'
    If you want to be happy through a life 'Ride'.

  8. #8

    CELİL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    CELİL ÜSTÜN
    HÜR GENERAL
     YAMAHA XVS950A
     İstanbul - Büyükçekmece (Avrupa Yakası)
    Üyelik:08.Haziran.2009 | Yaş: 56
    Mesajlar: 21,866  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    42,574
    Beğenilmiş
    5,795
    Alıntı ExpForCuTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Islak tip debriyaj balatası kullanıldığı için uzun süre beklemede motor yağı balatalardan süzülüp aşağıya iniyor ve tam yağlanma yapılmadan vitese atınca bir zıplama oluyor. Litresi 100 TL'yi bulan % 100 sentetik R tipi yağlar ile daha iyi performans elde edilebileceği gibi motoru çalıştırmadan önce 1-2 kere vitesi değiştirin, motoru mutlaka boşa alarak çalıştırın, hatta marşa basmadan önce motoru boşa alın ve marşa basmadan 3-5 metre motoru hareket ettirin ki balatalar mevcut pozisyondan değişsin. Bundan sonra motoru çalıştırıp en az 1 dk olduğu yerde bekletirseniz tüm bu etkilerden minimum düzeyde etkilenirsiniz. Ya arkadaş balatanın gıralı 20 lira deeel mi diyorsanız ben gibi, ver coşkuyu kolonlar inlesin.
    Bir düzeltme
    Bizim makinalarda fab. yarı sentetik yağ öneriyor tam sentetik yağlar debriyajda kaçırmaya sebep olabiliyor

  9. #9


    Özgür Bayram
    Muhasebeci
     RR DAYTONA 350 SİYAH
     İSTANBUL
    Üyelik:01.Aralık.2013 | Yaş: 34
    Mesajlar: 1,036  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    20
    o kadar uzun süredir motosiklet kullanamıyorum ki o tak sesini bile nasıl özledim

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık