Herkeze Merhabalar
Aranıza 2010 model 4000 kmde spyderimle Ankara'dan yeni katıldım, forumdaki herkeze sorunsuz, kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Motorumun tek sıkıntısı sağ üst zannediyorsam fiber olan motor kapağının alt kısmı kırık ve parça sallanıyor. Bu sıkıntının giderilmesi için ne yapabilirim parçanın aynısından bulabilirmiyim? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

