Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Toplam 5 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 5 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Mert İzgi
    Turizm
     Spyder 250
     Ankara
    Üyelik:28.Ekim.2011 | Yaş: 48
    Mesajlar: 17  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    Spyder 250 cc

    Herkeze Merhabalar
    Aranıza 2010 model 4000 kmde spyderimle Ankara'dan yeni katıldım, forumdaki herkeze sorunsuz, kazasız belasız sürüşler diliyorum.
    Motorumun tek sıkıntısı sağ üst zannediyorsam fiber olan motor kapağının alt kısmı kırık ve parça sallanıyor. Bu sıkıntının giderilmesi için ne yapabilirim parçanın aynısından bulabilirmiyim? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...
    Konu Pizman tarafından (02.Kasım.2011 Saat 13:03 ) değiştirilmiştir.

  2. #2

    CELİL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    CELİL ÜSTÜN
    HÜR GENERAL
     YAMAHA XVS950A
     İstanbul - Büyükçekmece (Avrupa Yakası)
    Üyelik:08.Haziran.2009 | Yaş: 58
    Mesajlar: 23,056  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    52,830
    Beğenilmiş
    7,007
    Merhaba mert aramıza hoş geldin SPYDER in hayırlı olsun kazasız belasız keyifle bin
    yan kapagın yenisini makinayı tr ye getiren emre ltd bulabilirsin ama pahalıdır tarifine göre bence kapagın vidalanan ayagı kırılmış oraya çift karışımlı 404 yapıştıcıyla uygun bir pul yapıştırarak veya kenarına görülmeyecek bir yere küçük bir delik del çırt çırtla karşıya bağla veya başka bir formül bularak bağlamayı dene kolay gelsin

  3. #3

    falldown - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    kaan demir
    SATIŞ
     RR DD150 E2
     İSTANBUL
    Üyelik:31.Mayıs.2011 | Yaş: 44
    Mesajlar: 752  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    arkadaşım motorun hayırlı olsun
    sağ üst motor kapagının alt kısmı... nereyi kasteddini anlayamadım ama illaki bulursun yada bişiler uydurursun merak etme...

    ene şimdi farkettim celil abi zaten cvp yazmış benden bikaç saniye önce falan olmalı :D
    Konu falldown tarafından (02.Kasım.2011 Saat 14:16 ) değiştirilmiştir.
    At avrat silah

  4. #4

    Mert İzgi
    Turizm
     Spyder 250
     Ankara
    Üyelik:28.Ekim.2011 | Yaş: 48
    Mesajlar: 17  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Müsadenizle size Celil Abi demek istiyorum,
    Emre lmt aradım aynen söylediğin gibi 270 TL fiyat verdiler, kendim bir formul bulmaya çalışacağım, cevaplar için teşekkürler.

  5. #5

    slamdunk_tr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    habip
    mak müh
     2005, CBF600
     istanbul
    Üyelik:08.Haziran.2011 | Yaş: 41
    Mesajlar: 281  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    Alıntı Pizman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Müsadenizle size Celil Abi demek istiyorum,
    Emre lmt aradım aynen söylediğin gibi 270 TL fiyat verdiler, kendim bir formul bulmaya çalışacağım, cevaplar için teşekkürler.
    çok pahalı arkadaş.. basacağım bu emre motoru ha..

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık