Merhaba,
Arkadaşlar motorlarınıza ne oranda antifiriz koyuyorsunuz, mesela ben arabamda sadece antifiriz kullanıyorum su koymuyorum radytöre ,motorlar için durum nasıldır?
Teşekkürler.
Yazdırılabilir Görünüm
Merhaba,
Arkadaşlar motorlarınıza ne oranda antifiriz koyuyorsunuz, mesela ben arabamda sadece antifiriz kullanıyorum su koymuyorum radytöre ,motorlar için durum nasıldır?
Teşekkürler.
merhaba mert motorlardada arabadaki gibi sadece antifriz konuyor8)
sadece antifiriz koyman en sağlıklısı fakat arada suda koyabilirsin
bu arada radyatörün arkasında alttaki "pembe su" antifiriz mi? :|:mrgreen:
benzincilerin genelinde bulunan mavi renkteki "antifiriz"den koysak bi fark olmaz dimi? ben benzincideki o mavi sıvıyı arabalar için cam suyu sanıyordum da :mrgreen: :cheesy:
Celil abi ben arabama antifirizi ancak kar yağınca koyuyorum :) genelde sadece su ile gidiyo mübarek :D şaka bir yana normal arabalar için su antifiriz karışımı daha iyi diye biliyordum. motor larda ise celil abinin dediği doğrudur (onun tecrübesine güvenerek söylüyorum) :D