Merhaba,
Arkadaşlar motorlarınıza ne oranda antifiriz koyuyorsunuz, mesela ben arabamda sadece antifiriz kullanıyorum su koymuyorum radytöre ,motorlar için durum nasıldır?
Teşekkürler.
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
Spyder 250
Ankara
0 Rh (+)Merhaba,
Arkadaşlar motorlarınıza ne oranda antifiriz koyuyorsunuz, mesela ben arabamda sadece antifiriz kullanıyorum su koymuyorum radytöre ,motorlar için durum nasıldır?
Teşekkürler.

YAMAHA XVS950A
İstanbul - Büyükçekmece (Avrupa Yakası)
0 Rh (+)merhaba mert motorlardada arabadaki gibi sadece antifriz konuyor![]()
dd250E-9
İstanbul
0 Rh (+)sadece antifiriz koyman en sağlıklısı fakat arada suda koyabilirsin
RR Daytona 350cc
İzmir
0 Rh (+)bu arada radyatörün arkasında alttaki "pembe su" antifiriz mi? :|:mrgreen:
RR Daytona 350cc
İzmir
0 Rh (+)benzincilerin genelinde bulunan mavi renkteki "antifiriz"den koysak bi fark olmaz dimi? ben benzincideki o mavi sıvıyı arabalar için cam suyu sanıyordum da :mrgreen:![]()
canıtez
ıstanbul
A Rh (+)istanbul/ümraniye
DD350 E-6c Daytona
İstanbul
0 Rh (+)Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)