Emekli Kral'a selamlar [emoji8]
İşte Antalya işte ruh 30 gün dedi 3 gün verdim 3 dakikada Antalya'yı yığarım buraya, nerede emekli kral, sesi soluğu çıkmıyor Eray hocam [emoji16][emoji2937]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yazdırılabilir Görünüm
Evet, beyler nedir olay?, biri Antalya dedi sanki, en doğusunda son stoper olarak ben varım. Top geçer adam geçmez.
Vaaaay Antalya gümbür gümbür buradayım diyor Maşallah 👍🖐👍👌👌👌
Kral mı ne kralı hani kral şu an bütün türkiye de tek ve yegane kral var o da bu yazıları yazandır. Bu gözler ne antalyalar gördü ne antalyalılar gördü. Ankaranın emekli kralını yedirmeyiz*
*Kral cüretkar
Vayyy Antalya ya bakkk. Bir taş attık, çalı arkasindan hepsi kayaladı. Sizde bu birlik beraberlik samimiyet olduktan sonra, yeni sezon sizlerin sezonu olur. Gümbür gümbür yakın ortalığı, sizin heyecaniniz bizleri de heyecanlandirir. Ankara dan selam olsun Antalya ya.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Öyle bir enerji birikmiş ki Antalya da okurken ben patladım [emoji2937][emoji2937]
M2101K7AG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Selamlar sevgili Antalya [emoji2937][emoji2937][emoji2937]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Alanya Kuşyuvası Yolu[emoji2937]
Heyecan şart hemde şapşart [emoji1]
https://youtu.be/jjsu1gcO-5E
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok heyacanlı tam mehmete göre [emoji4][emoji106]
SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Abiler bu seneki planda 10 günlük katılımcıların listesi ile ilgili bazı fikirlerim var. Kendinizi şimdiden ayarlayın [emoji16][emoji16][emoji16]
Erkan abi sen biz gelmeden o yolları bi keşfet [emoji16][emoji16][emoji16]
Abi o yol ne ya [emoji33]
Motoru tazeleyip uslu bir çocuk olursam şirinleri bende görebilir miyim [emoji16] birde dipnotu unutmuşsun kral alıştık onlara [emoji16][emoji16]
M2101K7AG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Arkadaşlar o yolda her yil 3-5 kişi ölüyor maalesef, uçurumdan uçanlara ulaşmak’da sıkıntı. Ben bir Alanya’lı olarak hiç gitmedim ama herşeyın bir ilki vardır.
He yaa yolu görünce heyecandan unutmuşum [emoji16][emoji16][emoji16]
Abi motorla öyle yollar bir keyifli bir keyifli anlatamam. Gündüz vakti, interkomlu, navigasyonlu, aheste aheste hiç bişicik olmaz. Aldığımız muazzam keyifle geri döneriz [emoji16][emoji16][emoji16]*
*Kralın şimdiden kalbi pıt pıt
Kral seni şuraya alalım o zaman 180 derecelik süper keyifli virajlar [emoji2937][emoji2937]https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...fe57ae1c8c.jpg
M2101K7AG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Sondaki bir parça kıvrımlı yol neymiş bak burası daha janjanlı [emoji16][emoji16][emoji16]
Şimdi bütün güzergahı atmayım canlar dayanmaz [emoji16][emoji16] *
*Kral anılardahttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...cb4925f854.jpg
O hooooo o Gökhan sen geriden takip ediyorsun bizi, geçen yaz Celil başkanım ben Mehmet ve Deniz bu yollarda sürdük o virajları döndük azmak ırmağında buz gibi suya girdik [Mehmet girmedi tabi, ben daha bekarım çoluk çocuğum olacak evlenince dedi girmedi[emoji16]] sonra tekrar o virajları döne döne gezdik sonra yine viraj yapa yapa gezdik, oralar kesmiyor bizi artık [emoji1]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Antalya'dan çok çok selamlar, saygılar, sevgiler raptorriders [emoji2937]
Bugün benim Battalgazi'yi temizledim sonrasında spontan bir buluşma yaptık Bülent hocam ile, özlemişiz, Manavgat Antalya arası buluştuk, sohbet muhabbet daha sonra da beraber yol yaptık sürdük sürdük çok keyifli oldu. Hava biraz serindi, el ve ayak parmakları azıcık üşümüş olabilir ama yinede çok güzel oldu.
Gidilecek yollar, gezilecek yerler bizi bekler...[emoji2937][emoji2937][emoji2937]https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...1497114577.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...ae93f32797.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...5ed5515dc9.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/202...d18226d768.jpg
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Oh oh maşallah. Muhabbetimiz daim olsun abiler [emoji846][emoji846][emoji113][emoji113]*
*Kral hevesli
Maşallah harika bir gün olmuş muhabbetiniz bol olsun selamlar 👍👌🖐
Şu soğuk günlerde yakmışsınız ortalığı :Rockn Roll:
Hürmetler sevgili epeski emekli acemi kralım, saltanatım sürüp gidiyor, boşunamı fethettim buraları, öyle kolay kolay bırakacak değilim zirveyi, buraların kralı benim, ister kaçak gezi yaparım, ister korsan, ister haberli, o kadar [emoji8][emoji146][emoji146][emoji146]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Günaydın Erkan hocam Antalya’da durumlar nasıl havalar ısınmıştır artık bu sene tatil yapabileceğiz mi acaba
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Herkese iyi akşamlar diliyorum. Uzun bir sürenin sonunda Antalya'ya ayak basabildim. 1 yıl boyunca vakit geçirmek için fırsat bulamadığım motorumla 3 gündür yakıt fiyatlarına rağmen geziyorum. 2-3 güne kadar sanırım hikayenin sonuna geliriz :D Erkan abi yanına gelmek için fırsat kolluyorum. 3-4 hafta sonra Manavgat yapmak gibi bir niyetim var.
Enes hoş geldin [emoji2937]
Askerlik bitti çok şükür sağ salim, gözün aydın olsun. Hafta sonu özellikle cumartesi günleri müsait olurum. Mutlaka görüşelim, bayramdan sonra sürüş yapalım çay, kahve, muhabbet edelim. [emoji2937][emoji2937][emoji2937]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi