abi oluyoda biliyosun biraz vibrasyon sotunumuz var o yuzden tam olmadı diye bilirim ama beyaz cam bulursak sarı lamba ve kırmızı ledle çözücez az kaldı çözüme
Yazdırılabilir Görünüm
abi oluyoda biliyosun biraz vibrasyon sotunumuz var o yuzden tam olmadı diye bilirim ama beyaz cam bulursak sarı lamba ve kırmızı ledle çözücez az kaldı çözüme
neyyyy sinyallere beyaz cammı yaz benide hatta kırmızı daha güzel durur hem ozaman sarı ampulede gerek kalmaz
Hatta hemfren hemsinyal olarak kullanılır ön sinyalleridebeyaz cam sarı ampul yap mis olur mis
Alıntı:
MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
Alıntı:
MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
Alıntı:
MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
mehmet vibrasyondan dolayı çift tırnak olmazmı diyorsun?Alıntı:
MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
bunu başkasındanda duydum.tek anlamadıgım bu vibrasyon mevcut ön ve arka lambalara neden vurmaz???
Abiler bi fikir daha kanuni husser in sinyalleri beyaz camlı sarı ampullü uyarsa komple değişebilir içine kırmızı ledde ustamın işi
kanuniyi bilmem yeniköylübizimkiler körüklü malum.uyarmı uymazmı mehmet daha iyi bilr?Alıntı:
yenikoylu_ua Nickli Üyeden Alıntı
onlarda körüklü bizimkine benziyo ama boyu frklıolabilir çok dikkat etmedim dediğin gibi Mehmet daha iyi bilir
uymaz diye bi olay yok ama orjinalini değiştirmeden bişeyleri düzgün yapmak lazım yoksa bi anlamı yok zaten bahsettiğimiz motorlar bizden parça alıyolar bizde aynı duruma düşmememiz lazım diye dusunuyorum
güzel dedin mehmetAlıntı:
MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
hadi top sende o zaman.ama bu top eskişehirden once oynanır olmalı yoksa patlar :)
Haklı olabilirsin kardeşim o zaman napıyoruz 4 koldan hatta ma site bizim sinyallere göre kırmızı ve beyaz cam arıyoruz bulan parmak kaldırıyo makinalar mermi oluyo
ben cam bulamadım bulursanız en fazla yarımsaatlik işi var bulan parmak kaldırsın yapalım iç lambalar bende var