Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu
Toplam 24 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    HONEY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Bulent Bal
    Turşucu
     VARADERO
     İstanbul
    Üyelik:21.Mayıs.2007 | Yaş: 52
    Mesajlar: 740  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1

    Fren Lamba Sorunu

    Merhaba 3 günlük Regalciyim benim küçük bir problemim var aldığımda lamba sorunsuz çalışıyordu. Kontak açıldığı an fren lambası sürekli yanıyor. Sanırım müşirde sorun var kendim çözebilirmiyim yoksa servise gitmem gerekiyor mu?

  2. #2

    emrahkucukgirgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Emrah Küçükgirgin
    Mühendislik
     DD250-9B
     İstanbul
    Üyelik:12.Ocak.2007 | Yaş: 51
    Mesajlar: 759  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    Servise gitsen iyi olur gibi... Hem gtmişken bir kullandırırsın.Genel bir bakmış olurlar?
    Krom aşkı ile parlak yarınlara ...

  3. #3


    mehmet özdikmenli
    İşletme
     regal 2007
     İstanbul
    Üyelik:01.Mayıs.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 427  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    fren münsürün takılmıştır bakılsada olur yada fren cubuğunun orda. münşürü biraz gecsetirsen çözülür yada bi çayımızı içmeğe gel nasıl olsa alıstın

  4. #4

    kaldera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    uğur ceylan
    SİSTEM YÖNETİM.
     KYMCO XCİTİNG 250 İ-YAMAHA YZF R1
     İstanbul
    Üyelik:23.Nisan.2007 | Yaş: 60
    Mesajlar: 320  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1

    Re: Fren Lamba Sorunu

    Alıntı HONEY Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba 3 günlük Regalciyim benim küçük bir problemim var aldığımda lamba sorunsuz çalışıyordu. Kontak açıldığı an fren lambası sürekli yanıyor. Sanırım müşirde sorun var kendim çözebilirmiyim yoksa servise gitmem gerekiyor mu?
    fren müşüründe bi yay göreceksin.pedala bastığında yayı çeken..bu yay sanırım biraz sert.çıkar yerinden elinle yada bir pense ile biraz açıver.
    sorun kalmaz..
    Biz istersek meskeni alem,alemi Kral,Kralı soytarı ederiz,
    Biz istersek zamanı alır gunesi batırır kıyameti koparır gideriz....

  5. #5

    handojoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serkan günay
    müzisyen
     yamaha xvs 535 virago
     Edirne
    Üyelik:21.Mart.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 997  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1

    Re: Fren Lamba Sorunu

    Alıntı kaldera Nickli Üyeden Alıntı
    Alıntı HONEY Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba 3 günlük Regalciyim benim küçük bir problemim var aldığımda lamba sorunsuz çalışıyordu. Kontak açıldığı an fren lambası sürekli yanıyor. Sanırım müşirde sorun var kendim çözebilirmiyim yoksa servise gitmem gerekiyor mu?
    fren müşüründe bi yay göreceksin.pedala bastığında yayı çeken..bu yay sanırım biraz sert.çıkar yerinden elinle yada bir pense ile biraz açıver.
    sorun kalmaz..
    her yerde karşımdasın kovboy şu kaldırdığın toz bir dağılırsa hedefim olacaksın
    ___ŞEHİR KOVBOY'U YOLDA____ YASAL HAYDUT

  6. #6

    kaldera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    uğur ceylan
    SİSTEM YÖNETİM.
     KYMCO XCİTİNG 250 İ-YAMAHA YZF R1
     İstanbul
    Üyelik:23.Nisan.2007 | Yaş: 60
    Mesajlar: 320  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1

    Re: Fren Lamba Sorunu

    sessiz sahilde ağırbaşlı yücelikleriyle;
    güneşin altında
    dilsizcesine duruyor bekliyorum. :mrgreen: :mrgreen:

    KALDERA bir gün bir grup arkadaşı ile yemek için dışarıya çıkar. grup beş silahşördür. yolda yürürken insan kalabalığı, siren sesleri, yolda çalışma yapan işçilerin, araçlarının çıkardığı gürültü ve sığır sürüsü arasında ilerlerken
    KALDERA kulağına cırcır böceği sesinin geldiğini söyler ve aranmaya başlar arkadaşları bu gürültüde arasında bu sesi duyamayacağını, kendisinin öyle zannettiğini söyleyip yollarına devam ederler.
    aralarından bir tanesi inanmasada KALDERA birlikte aramaya devam eder.
    KALDERA sokağın karşısındaki SALOON a doğru yürürken gümüş mermileri parıldamaktadır, arkadaşı da arkasından takip eder ve o binaların arasında bir kaç tutam yeşilliğin arasında gerçekten bir cırcır böceği bulurlar.

    arkadaşı KALDERAYA senin insanüstü güçlerin var. bu sesi nasıl duydun diye sorar.

    KALDERA i ise bu sesi duymak için insanüstü güçlere sahip olmaya gerek olmadığını söyleyerek arkadaşına kendisini izlemesini söyler.

    tekrar karşı yola geçerler ve KALDERA cebinden çıkardığı bozuk parayı kaldırımda yuvarlayarak atar.bir çok insan bozuk para sesinin ceplerinden düşen bir paramı diye sesin geldiği yöne doğru bakar KALDERA arkadaşına dönerek;
    gördün mü önemli olan nelere değer verdiğin ve neleri önemsediğine bağlıdır.
    herşeyi ona göre duyar, görür ve hissedersin... der.
    işte bu bozuk para gibi seni fırlatıp atacağım. :mrgreen: tek fark kimse sesin geldiği tarafa bakmayacak... :mrgreen:
    kuyruğunu titretirken gıkın çıkmayacak :mrgreen:
    Biz istersek meskeni alem,alemi Kral,Kralı soytarı ederiz,
    Biz istersek zamanı alır gunesi batırır kıyameti koparır gideriz....

  7. #7

    RızaHoşgör - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    RIZA HOŞGÖR
    Serbest Meslek
     RR 2007
     Çanakkale
    Üyelik:06.Nisan.2007 | Yaş: 57
    Mesajlar: 1,023  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    büyükler dogruları yazmış yeterince.
    ben ve sevgili vecdi düşündük.bizim makinelerin arka aydınlatma ve fren lambası zayıf.ne edelim diye
    geçtiğimiz cumartesi fren lambasına paralel bir lamba daha taktık .artık fren pedallarına dokununca fren ikazımız daha kuvvetli.
    şimdide mevcut arka sinyal lambalarımıza çift tırnak takarak park lambası ve sinyal olarak iki işlevli olarak kullnama peşindeyiz.eminin sevgili gökhanında yardımlarıyla bu sorunuda çözeceğiz.egerki bizim henüz düşündüğümüzü düşünüp uygulamaya geçiren arkadaşlar varsa bilğilerini paylaşmalarını rica ederim.
    işlemiimiz bittiğinde fotoları yayınlayacagım.
    sevgilerimle
    DİKİLİ BİR AĞACINIZ VARMI?

  8. #8


    mehmet özdikmenli
    İşletme
     regal 2007
     İstanbul
    Üyelik:01.Mayıs.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 427  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    rıza abi şimdi kalbimi kırdın isik sisteminde benim düşünüp uygulamadığım bi olay yok. ama gerçi arkadaşlar daha sonra pavyona donmüş diyolar ama olsun güzel oluyo. siz de yapabilirsiniz zor değil çiftli bir duy yerleştire bilirseniz olur. yada farı cıkarıp içine küçük bir led de yerleştirile biliyo. ama bu arada sinyal camlarını değiştirmek gerkiyo yoksa kırmızı lamba bile konsa turuncu yanıyo sinyal bu görüntüde hoş turmuyo yada beyaz cam bulup takmak lazım.

  9. #9

    RızaHoşgör - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    RIZA HOŞGÖR
    Serbest Meslek
     RR 2007
     Çanakkale
    Üyelik:06.Nisan.2007 | Yaş: 57
    Mesajlar: 1,023  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    Alıntı MotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
    rıza abi şimdi kalbimi kırdın isik sisteminde benim düşünüp uygulamadığım bi olay yok. ama gerçi arkadaşlar daha sonra pavyona donmüş diyolar ama olsun güzel oluyo. siz de yapabilirsiniz zor değil çiftli bir duy yerleştire bilirseniz olur. yada farı cıkarıp içine küçük bir led de yerleştirile biliyo. ama bu arada sinyal camlarını değiştirmek gerkiyo yoksa kırmızı lamba bile konsa turuncu yanıyo sinyal bu görüntüde hoş turmuyo yada beyaz cam bulup takmak lazım.
    sevgili mehmet alınam yaw.sen bişi saklıyorsun demedim
    senin dediğin led olayını düşündük ama o zamanda kapak değişeçekki beyaz am hoş durmuyor bizim makinede.en azından ben öyle düşünüyorum.çift tırnaga gelince zaten çıkartabilsem ben işi bitireceğimde.....
    bu çinlilerin en sağlam ve değişimi zor parçayı arka sinyallere koydugunu bilmiyordum
    sen yapabiliyormusun çift tırnak işini?
    DİKİLİ BİR AĞACINIZ VARMI?

  10. #10

    handojoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serkan günay
    müzisyen
     yamaha xvs 535 virago
     Edirne
    Üyelik:21.Mart.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 997  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1

    Re: Fren Lamba Sorunu

    Alıntı kaldera Nickli Üyeden Alıntı
    sessiz sahilde ağırbaşlı yücelikleriyle;
    güneşin altında
    dilsizcesine duruyor bekliyorum. :mrgreen: :mrgreen:

    KALDERA bir gün bir grup arkadaşı ile yemek için dışarıya çıkar. grup beş silahşördür. yolda yürürken insan kalabalığı, siren sesleri, yolda çalışma yapan işçilerin, araçlarının çıkardığı gürültü ve sığır sürüsü arasında ilerlerken
    KALDERA kulağına cırcır böceği sesinin geldiğini söyler ve aranmaya başlar arkadaşları bu gürültüde arasında bu sesi duyamayacağını, kendisinin öyle zannettiğini söyleyip yollarına devam ederler.
    aralarından bir tanesi inanmasada KALDERA birlikte aramaya devam eder.
    KALDERA sokağın karşısındaki SALOON a doğru yürürken gümüş mermileri parıldamaktadır, arkadaşı da arkasından takip eder ve o binaların arasında bir kaç tutam yeşilliğin arasında gerçekten bir cırcır böceği bulurlar.

    arkadaşı KALDERAYA senin insanüstü güçlerin var. bu sesi nasıl duydun diye sorar.

    KALDERA i ise bu sesi duymak için insanüstü güçlere sahip olmaya gerek olmadığını söyleyerek arkadaşına kendisini izlemesini söyler.

    tekrar karşı yola geçerler ve KALDERA cebinden çıkardığı bozuk parayı kaldırımda yuvarlayarak atar.bir çok insan bozuk para sesinin ceplerinden düşen bir paramı diye sesin geldiği yöne doğru bakar KALDERA arkadaşına dönerek;
    gördün mü önemli olan nelere değer verdiğin ve neleri önemsediğine bağlıdır.
    herşeyi ona göre duyar, görür ve hissedersin... der.
    işte bu bozuk para gibi seni fırlatıp atacağım. :mrgreen: tek fark kimse sesin geldiği tarafa bakmayacak... :mrgreen:
    kuyruğunu titretirken gıkın çıkmayacak :mrgreen:
    HANDO cırcır böceğine benzemez ben bozuk paraları yere değil havaya atarım ve ortasında bir delik açar onu değersiz kılarım. barmenin sesini duyarsın "içkiler bendeenn" ama hando sessizdir onu duyamazsın kendinden emin bir gülüş atar ve o kalabalıkta kaybolur.


    YAHU BU ARKA FREN LAMBASI TOPİĞİNE HİÇ UYMADI... ama neyse yalamalıklarımı mazur görün. nerde o benim 1.98m boyunda 1980 model sarışın adamım yahu
    ___ŞEHİR KOVBOY'U YOLDA____ YASAL HAYDUT

Sayfa 1 Toplam 3 Sayfadan 123 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık