Merhaba 3 günlük Regalciyim benim küçük bir problemim var aldığımda lamba sorunsuz çalışıyordu. Kontak açıldığı an fren lambası sürekli yanıyor. Sanırım müşirde sorun var kendim çözebilirmiyim yoksa servise gitmem gerekiyor mu?
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
VARADERO
İstanbul
B Rh (+)Merhaba 3 günlük Regalciyim benim küçük bir problemim var aldığımda lamba sorunsuz çalışıyordu. Kontak açıldığı an fren lambası sürekli yanıyor. Sanırım müşirde sorun var kendim çözebilirmiyim yoksa servise gitmem gerekiyor mu?
DD250-9B
İstanbul
A Rh (+)Servise gitsen iyi olur gibi... Hem gtmişken bir kullandırırsın.Genel bir bakmış olurlar?
Krom aşkı ile parlak yarınlara ...
regal 2007
İstanbul
0 Rh (+)fren münsürün takılmıştır bakılsada olur yada fren cubuğunun orda. münşürü biraz gecsetirsen çözülür yada bi çayımızı içmeğe gel nasıl olsa alıstın
KYMCO XCİTİNG 250 İ-YAMAHA YZF R1
İstanbul
B Rh (+)fren müşüründe bi yay göreceksin.pedala bastığında yayı çeken..bu yay sanırım biraz sert.çıkar yerinden elinle yada bir pense ile biraz açıver.HONEY Nickli Üyeden Alıntı
sorun kalmaz..
Biz istersek meskeni alem,alemi Kral,Kralı soytarı ederiz,
Biz istersek zamanı alır gunesi batırır kıyameti koparır gideriz....
yamaha xvs 535 virago
Edirne
A Rh (+)her yerde karşımdasın kovboy şu kaldırdığın toz bir dağılırsa hedefim olacaksınkaldera Nickli Üyeden Alıntı
![]()
___ŞEHİR KOVBOY'U YOLDA____ YASAL HAYDUT
KYMCO XCİTİNG 250 İ-YAMAHA YZF R1
İstanbul
B Rh (+)sessiz sahilde ağırbaşlı yücelikleriyle;
güneşin altında
dilsizcesine duruyor bekliyorum. :mrgreen: :mrgreen:
KALDERA bir gün bir grup arkadaşı ile yemek için dışarıya çıkar. grup beş silahşördür. yolda yürürken insan kalabalığı, siren sesleri, yolda çalışma yapan işçilerin, araçlarının çıkardığı gürültü ve sığır sürüsü arasında ilerlerken
KALDERA kulağına cırcır böceği sesinin geldiğini söyler ve aranmaya başlar arkadaşları bu gürültüde arasında bu sesi duyamayacağını, kendisinin öyle zannettiğini söyleyip yollarına devam ederler.
aralarından bir tanesi inanmasada KALDERA birlikte aramaya devam eder.
KALDERA sokağın karşısındaki SALOON a doğru yürürken gümüş mermileri parıldamaktadır, arkadaşı da arkasından takip eder ve o binaların arasında bir kaç tutam yeşilliğin arasında gerçekten bir cırcır böceği bulurlar.
arkadaşı KALDERAYA senin insanüstü güçlerin var. bu sesi nasıl duydun diye sorar.
KALDERA i ise bu sesi duymak için insanüstü güçlere sahip olmaya gerek olmadığını söyleyerek arkadaşına kendisini izlemesini söyler.
tekrar karşı yola geçerler ve KALDERA cebinden çıkardığı bozuk parayı kaldırımda yuvarlayarak atar.bir çok insan bozuk para sesinin ceplerinden düşen bir paramı diye sesin geldiği yöne doğru bakar KALDERA arkadaşına dönerek;
gördün mü önemli olan nelere değer verdiğin ve neleri önemsediğine bağlıdır.
herşeyi ona göre duyar, görür ve hissedersin... der.
işte bu bozuk para gibi seni fırlatıp atacağım. :mrgreen: tek fark kimse sesin geldiği tarafa bakmayacak... :mrgreen:
kuyruğunu titretirken gıkın çıkmayacak :mrgreen:
Biz istersek meskeni alem,alemi Kral,Kralı soytarı ederiz,
Biz istersek zamanı alır gunesi batırır kıyameti koparır gideriz....
RR 2007
Çanakkale
0 Rh (+)büyükler dogruları yazmış yeterince.
ben ve sevgili vecdi düşündük.bizim makinelerin arka aydınlatma ve fren lambası zayıf.ne edelim diye
geçtiğimiz cumartesi fren lambasına paralel bir lamba daha taktık .artık fren pedallarına dokununca fren ikazımız daha kuvvetli.
şimdide mevcut arka sinyal lambalarımıza çift tırnak takarak park lambası ve sinyal olarak iki işlevli olarak kullnama peşindeyiz.eminin sevgili gökhanında yardımlarıyla bu sorunuda çözeceğiz.egerki bizim henüz düşündüğümüzü düşünüp uygulamaya geçiren arkadaşlar varsa bilğilerini paylaşmalarını rica ederim.
işlemiimiz bittiğinde fotoları yayınlayacagım.
sevgilerimle
DİKİLİ BİR AĞACINIZ VARMI?
regal 2007
İstanbul
0 Rh (+)rıza abi şimdi kalbimi kırdın isik sisteminde benim düşünüp uygulamadığım bi olay yok. ama gerçi arkadaşlar daha sonra pavyona donmüş diyolar ama olsun güzel oluyo. siz de yapabilirsiniz zor değil çiftli bir duy yerleştire bilirseniz olur. yada farı cıkarıp içine küçük bir led de yerleştirile biliyo. ama bu arada sinyal camlarını değiştirmek gerkiyo yoksa kırmızı lamba bile konsa turuncu yanıyo sinyal bu görüntüde hoş turmuyo yada beyaz cam bulup takmak lazım.
RR 2007
Çanakkale
0 Rh (+)sevgili mehmet alınam yaw.sen bişi saklıyorsun demedimMotoJunior Nickli Üyeden Alıntı
senin dediğin led olayını düşündük ama o zamanda kapak değişeçekki beyaz am hoş durmuyor bizim makinede.en azından ben öyle düşünüyorum.çift tırnaga gelince zaten çıkartabilsem ben işi bitireceğimde.....
bu çinlilerin en sağlam ve değişimi zor parçayı arka sinyallere koydugunu bilmiyordum
sen yapabiliyormusun çift tırnak işini?
DİKİLİ BİR AĞACINIZ VARMI?
yamaha xvs 535 virago
Edirne
A Rh (+)HANDO cırcır böceğine benzemez ben bozuk paraları yere değil havaya atarım ve ortasında bir delik açar onu değersiz kılarım. barmenin sesini duyarsın "içkiler bendeenn" ama hando sessizdir onu duyamazsın kendinden emin bir gülüş atar ve o kalabalıkta kaybolur.kaldera Nickli Üyeden Alıntı
YAHU BU ARKA FREN LAMBASI TOPİĞİNE HİÇ UYMADI... ama neyse yalamalıklarımı mazur görün. nerde o benim 1.98m boyunda 1980 model sarışın adamım yahu
___ŞEHİR KOVBOY'U YOLDA____ YASAL HAYDUT
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)