Mustafa06tr Nickli Üyeden Alıntı
Eray kardeşim selamlar... bende seninle aynı durumdayım ehliyet im yok,(eğitimlerim devam ediyor)motorsikletim yok, evde muhalefet vardı, Vardı diyorum çünkü evdeki muhalefet kalktı bunu nasıl sağladığımla ilgi kısaca birşeyler paylaşayım umarım sende de faydalı olur. İlk olarak motorsiklet heycanını, arzunu, tutkunu muhalif yakınlarına belli etmeyip soğuk kanlı bir tavır sergilemek, insanın heycanlı bir tavır sergilemesi tehlikeli bilinen motosiklet konusunda güvensizlik ve endişe yaratabiliyor . İlk hedef olarak ehliyet almayı belirlemen, motosiklet konusu açıldığında günümüzde ehliyet almanın zor olduğunu çok iyi bir eğitim alındığında bile ehliyet sınavından geçilemediğini söyleyip, daha bakalım sınavı geçebilecek miyim deyip konuyu kapatabilirsin. Birde motosiklet gurubuna üye olduğunu bu gurubun sadece chopper tarzı motosiklet kullandığını bu tür motosikletlerin hız yapmaya uygun olmadığını, gurup daki tecrübeli arkadaşlardan bilgi aldığını, çoğunlukla onlarla birlikte toplu sürüş yapacağını, güvenli sürüşe çok önem verdiklerini ekipmanlar da eksik ve en ufak bir hata olduğunda sürüş yapmaya izin vermediklerini ,hatta chopper motora reyzing kask ile bindiklerini söyleyebilirsin.