Alıntı Eray Aksoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hay Allah razı olsun Sağolasın Zafer.Bir aksilik,kaza,bela gelmedikten sonra bu yaz Motorumu alacağım inşallah.Kimseyi üzmemek ve ezmemek için susmayı tercih ediyorum.Ancak ne kadar dostlarımı,akrabalarımı sevsem de bu hayat benim.Ailem hariç yaşantımı nasıl devam ettireceğim konusunda son karar benimdir.Başkasının istediği gibi yaşamak kendime yapabileceğim en büyük kötülük olur.
Aynen Eray abi bende yıllarca dizginlemek zorunda kaldım bu sevdamı ama bir gün yeter artık dedim dinlemdim kimseyi gittim aldım spyderımı ve mutlu son bence sen bıraz daha sanslısın ben guruptan forumdan bi haberdim sen motorun olmamasına bir cok motorlu üyeden daha aktifsın forumda inş. bir an oncede yollardada motorunla birlikte surmeye başlarsın her zaman yanındayız. Eray abi sevdan dan asla vaz geçme. ilerde keş dememek icin. ben dedim çük ki.