Elinize sağlık [emoji2939]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yazdırılabilir Görünüm
Eklenti 3867
Sonunda yankapagi ve kafaligi taktım idarelik deneme olarak taktım bir kaç gün test ettikten sonra sağlamlastiracagim
Yan kapak Mehmet'in kapağından klonladim kafaligida 3d printer dan.basarak yaptım
Resul sen seviyorsun bu işleri eline sağlık güzel olmuş.
SM-A566B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Resul eline sağlık, yan kapak efsane olmuş.
RMX3085 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...41388ca5f9.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...7dff007473.jpg
Motosikletimin benzin pompa hortum girişi kırılmıştı daha önceden japon ve iran macunu ile tamir etmiştim ancak 6 ay dayanabildi ve pompanın orijinalini hiçbir yerde bulamadım. Araştırmalarım sonucunda mondial xtreme 200i nin uyumlu olacağını tahmin edip sipariş verdim. Kargo bugün elime ulaştı uyumlu olmayan tek yer jakın girdiği yer orayı da jakı iptal edip hortum ve kelepçe ile sabitledim. Motorla biraz gezdim sıkıştırdım herhangi bir kaçak vs söz konusu değil. İşlemlerin sonucunda zinciri temizleyip yağladım bujileri değiştirdim.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yavuz hadi geçmiş olsun keyifle kullan 👍🤟