Emekli Kral'a selamlar [emoji8]
İşte Antalya işte ruh 30 gün dedi 3 gün verdim 3 dakikada Antalya'yı yığarım buraya, nerede emekli kral, sesi soluğu çıkmıyor Eray hocam [emoji16][emoji2937]
M2102J20SG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yazdırılabilir Görünüm
Evet, beyler nedir olay?, biri Antalya dedi sanki, en doğusunda son stoper olarak ben varım. Top geçer adam geçmez.
Vaaaay Antalya gümbür gümbür buradayım diyor Maşallah 👍🖐👍👌👌👌
Kral mı ne kralı hani kral şu an bütün türkiye de tek ve yegane kral var o da bu yazıları yazandır. Bu gözler ne antalyalar gördü ne antalyalılar gördü. Ankaranın emekli kralını yedirmeyiz*
*Kral cüretkar
Vayyy Antalya ya bakkk. Bir taş attık, çalı arkasindan hepsi kayaladı. Sizde bu birlik beraberlik samimiyet olduktan sonra, yeni sezon sizlerin sezonu olur. Gümbür gümbür yakın ortalığı, sizin heyecaniniz bizleri de heyecanlandirir. Ankara dan selam olsun Antalya ya.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Öyle bir enerji birikmiş ki Antalya da okurken ben patladım [emoji2937][emoji2937]
M2101K7AG cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi