bir gören var mı? SADECE bilgisi olan cevap yazsın...
D İ K K A T...!
bu topiğe kaza haberi yazmak yasaktır.
bu topiğe motosiklet aksesuarı koymak yasaktır.
bu topikte motosikletten bahsetmek yasaktır.
HANDO bilgi ve belge istiyor...![]()
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
yamaha xvs 535 virago
Edirne
A Rh (+)bir gören var mı? SADECE bilgisi olan cevap yazsın...
D İ K K A T...!
bu topiğe kaza haberi yazmak yasaktır.
bu topiğe motosiklet aksesuarı koymak yasaktır.
bu topikte motosikletten bahsetmek yasaktır.
HANDO bilgi ve belge istiyor...![]()
___ŞEHİR KOVBOY'U YOLDA____ YASAL HAYDUT
-
İstanbul
A Rh (+)Caravalho (Selçuk), dipsizgolden sonra ailesinin yaninda taitile devam ediyor olmasi gerek henuz donmedi yani bildigim kadariyla...
Ben de Regalimi sattim, gezemicem artik Raptor tor tor tor tor.. diye!
REGAL RAPTOR DD-250-E9
İstanbul
A Rh (+)Caravalho (Selçuk) en son okanın memleketi samsunda görülmüştür bilginize
sürmek için yaşa;yaşamak için sür
caponord
Samsun
B Rh (+)noooliii laaaaa.. adam benim yanımda emniyette.... yannız bi işi çıktı 2 günlüüne istanbula kaçacak bu akşam .. soora yine gelecek samsuna.. soora pazar sabahı istanbula çıkacak motoruyla....temammı.. başka sorusu olan ..... :P :P :P
inci örtmeninde kalbi kırık... kırdığını düşünenler cepten ulaşabilirler....
yaşar gumandanımda tatildeydi bildiğim kadarıyla....
OKAN VERİM -1973 -SAMSUN
APRİLİA CAPONORD ETV 1000
APRİLİA PEGASO 650 ie
SUZUKİ AN 125
Regalraptor 250 CC
İstanbul
B Rh (+)Ben bunları bi yerden hatırlıyorum ama nerden.
NERDE BİR MOTORCUNUN BAŞI SIKIŞSA MÜSLÜM BABAYI ARAR 0532 228 08 59
Regal Raptor DD250E
Ankara
A Rh (+)Alper Tim de Samsun da görülmüş bizler Tosya da iken.
İnci örtmenin kalbini kendi kırmıştır, tozunu alırken elinden düşürmüştür.
Emrah komutan da yok nerelerde acep hele bir tel açayım.
yamaha xvs 535 virago
Edirne
A Rh (+)anlaşıldı stop
HANDOdiyor...
___ŞEHİR KOVBOY'U YOLDA____ YASAL HAYDUT
Regalraptor 250 CC
İstanbul
B Rh (+)Ben bu handoyu çıkaramadım kim acaba, şu kapıdağa atıyla gelen kovboy olmasın sakın.
NERDE BİR MOTORCUNUN BAŞI SIKIŞSA MÜSLÜM BABAYI ARAR 0532 228 08 59
Regal Raptor DD250E
Ankara
A Rh (+)Evet evet o işte bak nasıl hatıladın. Hatta Turanköy e inerken atının nalı düştüydü de tel ile bağladıydık, nalbant yokluğundan. Tabii yaşlılık adam bir daha gelmeyince katılımlara unutursun. Bende sen demesen Kapıdağ a atıyla gelen diye kimdi kimdi diye düşünüp duracaktım.müslüm baba Nickli Üyeden Alıntı
2006 250e
Mersin
0 Rh (+)vay yaşlılar ordusu vayyy
iyide varsınız da birbirinize hatırlatma yapıyorsunuz, yoksa kendinizi unutacanız vallaha .. :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)