Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 11 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    handojoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serkan günay
    müzisyen
     yamaha xvs 535 virago
     Edirne
    Üyelik:21.Mart.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 997  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1

    İNCİ, ASLANBURCLU ve de CARVALHO__________

    bir gören var mı? SADECE bilgisi olan cevap yazsın...

    D İ K K A T...!


    bu topiğe kaza haberi yazmak yasaktır.

    bu topiğe motosiklet aksesuarı koymak yasaktır.

    bu topikte motosikletten bahsetmek yasaktır.



    HANDO bilgi ve belge istiyor...
    ___ŞEHİR KOVBOY'U YOLDA____ YASAL HAYDUT

  2. #2

    cemcem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    cem kurt
    İktisat
     -
     İstanbul
    Üyelik:27.Mayıs.2007 | Yaş: 46
    Mesajlar: 132  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Caravalho (Selçuk), dipsizgolden sonra ailesinin yaninda taitile devam ediyor olmasi gerek henuz donmedi yani bildigim kadariyla...
    Ben de Regalimi sattim, gezemicem artik Raptor tor tor tor tor.. diye!

  3. #3

    alper_tim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Alper TAKAK
    TURİZM
     REGAL RAPTOR DD-250-E9
     İstanbul
    Üyelik:29.Aralık.2006 | Yaş: 51
    Mesajlar: 548  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    Caravalho (Selçuk) en son okanın memleketi samsunda görülmüştür bilginize
    sürmek için yaşa;yaşamak için sür

  4. #4

    okan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    okan verim
    Tekstil
     caponord
     Samsun
    Üyelik:06.Ocak.2007 | Yaş: 53
    Mesajlar: 3,526  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    noooliii laaaaa.. adam benim yanımda emniyette.... yannız bi işi çıktı 2 günlüüne istanbula kaçacak bu akşam .. soora yine gelecek samsuna.. soora pazar sabahı istanbula çıkacak motoruyla....temammı.. başka sorusu olan ..... :P :P :P

    inci örtmeninde kalbi kırık... kırdığını düşünenler cepten ulaşabilirler....

    yaşar gumandanımda tatildeydi bildiğim kadarıyla....
    OKAN VERİM -1973 -SAMSUN

    APRİLİA CAPONORD ETV 1000
    APRİLİA PEGASO 650 ie
    SUZUKİ AN 125

  5. #5

    müslüm baba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Müslüm
    Serbest Meslek
     Regalraptor 250 CC
     İstanbul
    Üyelik:11.Şubat.2007 | Yaş: 67
    Mesajlar: 1,151  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    Ben bunları bi yerden hatırlıyorum ama nerden.
    NERDE BİR MOTORCUNUN BAŞI SIKIŞSA MÜSLÜM BABAYI ARAR 0532 228 08 59

  6. #6


    Mehmet Aksu
    Muhasebe ve Finansman
     Regal Raptor DD250E
     Ankara
    Üyelik:13.Şubat.2007 | Yaş: 66
    Mesajlar: 1,397  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    1
    Beğenilmiş
    3
    Alper Tim de Samsun da görülmüş bizler Tosya da iken.
    İnci örtmenin kalbini kendi kırmıştır, tozunu alırken elinden düşürmüştür.
    Emrah komutan da yok nerelerde acep hele bir tel açayım.

  7. #7

    handojoe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serkan günay
    müzisyen
     yamaha xvs 535 virago
     Edirne
    Üyelik:21.Mart.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 997  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1
    anlaşıldı stop

    HANDO diyor...
    ___ŞEHİR KOVBOY'U YOLDA____ YASAL HAYDUT

  8. #8

    müslüm baba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Müslüm
    Serbest Meslek
     Regalraptor 250 CC
     İstanbul
    Üyelik:11.Şubat.2007 | Yaş: 67
    Mesajlar: 1,151  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    Ben bu handoyu çıkaramadım kim acaba, şu kapıdağa atıyla gelen kovboy olmasın sakın.
    NERDE BİR MOTORCUNUN BAŞI SIKIŞSA MÜSLÜM BABAYI ARAR 0532 228 08 59

  9. #9


    Mehmet Aksu
    Muhasebe ve Finansman
     Regal Raptor DD250E
     Ankara
    Üyelik:13.Şubat.2007 | Yaş: 66
    Mesajlar: 1,397  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    1
    Beğenilmiş
    3
    Alıntı müslüm baba Nickli Üyeden Alıntı
    Ben bu handoyu çıkaramadım kim acaba, şu kapıdağa atıyla gelen kovboy olmasın sakın.
    Evet evet o işte bak nasıl hatıladın. Hatta Turanköy e inerken atının nalı düştüydü de tel ile bağladıydık, nalbant yokluğundan. Tabii yaşlılık adam bir daha gelmeyince katılımlara unutursun. Bende sen demesen Kapıdağ a atıyla gelen diye kimdi kimdi diye düşünüp duracaktım.

  10. #10

    Kino - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    İ.Ergun KANCAAL
    Jeoloji Mühendisliği
     2006 250e
     Mersin
    Üyelik:31.Ocak.2007 | Yaş: 66
    Mesajlar: 1,112  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    vay yaşlılar ordusu vayyy

    iyide varsınız da birbirinize hatırlatma yapıyorsunuz, yoksa kendinizi unutacanız vallaha .. :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık