Ali abim hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin rüzgarın bol olsun abicim 😆
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
Küba SL200
İstanbul - Küçükçekmece (Avrupa Yakası)
A Rh (+)Ali abim hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin rüzgarın bol olsun abicim 😆
Normal de takım elbise giydiğinde daha ağır adımlarla yürüdüğünü anımsa ve kimseyle yarışma. Görev paylaşımı yaptık, o işe ’racingci’ kardeşler bakıyor.
RR Spyder 250
İstanbul - Sultangazi - (Avrupa Yakası)
0 Rh (+)Abim hayırlı olsun. Kazasız belasız sürüşlerin olsun![]()
RR Daytona 250e 6c Beyaz
İstanbul-Avcılar (Avrupa Yakası)
A Rh (+)Ali abim yeni ulutayini Güle güle kullan.. ALLAH
lardan kazalardan belalardan korusun.. amin..
Ulutay - KaWaSaki VN900B - 2012
İstanbul - Küçükçekmece (Avrupa Yakası)
0 Rh (+)Değerli Dostlarım,
Evet 10 ay gibi bir süre de olsa asıl ruhumuza aykırı düşen bir motor seçimimden sonra özüne dönmenin mutluluğu yanında; buram buram insan sevgisi kokan iyi dileklerle dolu mesajlarınız beni o kadar mutlu ettiki tarif edemem.Hepinize ayrı ayrı sevgi saygılarımı sunuyorum. İyiki varsınız yanımdasınız hep birlikte kalın sağlıkla kalın.Yürekten teşekkürler.
Ayrıca;motoru almamda beni yüreklendiren, cesaret veren, benimle koşuşturarak emeğini esirgemeyen değerli Dostum Başkanım Celil'e(Celil ÜSTÜN) sonsuz şükranlarımı sunarım.
Konu Ali ÜNVERDİ tarafından (13.Mayıs.2016 Saat 00:50 ) değiştirilmiştir.

Suzuki C800 Intruder
Ankara/Altındağ
A Rh (+)Motorunuz hayirli olsun kazasiz belasiz binersiniz umarim
Regal raptor spyder 350
Ankara - Çankaya
B Rh (+)Ali abicim hayırlı olsun. Vallahi makina da çok yakışıklı yakışır abime .kazasız belasız kullanman dileğiyle .senin adına çok sevindim .
Ulutay - KaWaSaki VN900B - 2012
İstanbul - Küçükçekmece (Avrupa Yakası)
0 Rh (+)Tuğrulcuğum;
Ulutay'ın sözcük anlamı; Değerli,yüce, benzersiz kimse (TDK Büyük Sözlük) ve ayrıca
http://www.ismininanlami.com.tr/ulut...Isminin_Anlami
buradan edinilen bilgiler;Yetenekli,geçinilmesi kolay gibi anlamlar çıkarılmış Öztürkce bir sözcük.
YOK
Ankara-Çankaya
0 Rh (+)Ali abi yeni motorun ulutay hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin guzel günlerde guzel insanlarla guzel suruşlere ınsallah.
Andarkan dedigin sert bakışlı,dik, mağrur, yiğit, atılgandır. gözleri ateş saçar.
RR Spyder 250
İstanbul - Esenler (Avrupa Yakası)
0 Rh (-)Ali abim hayırlı olsun tekerine taş değmesin. Ulutayın seni hep güzel günlere götürsün. Sen ulutaya, ulutay da sana çok yakışmış![]()
![]()
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)