Herkese selamlar, uzun zamandır bu konuda yazılmamış. 200-250 tl arasinda satilan intercomlardan kullanan var mi? Çevirmeli düğmesi olanlar eldivenle daha kolay kullaniliyor denilmiş internette. Öneri/tavsiye var mi?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi



Spyder 250
İstanbul-Ispartakule (Avrupa Yakası)
A Rh (+)
Alıntı ile Cevapla







