Hayırlı olsun dostum kazasız belasiz sürmen dileğiyle
Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
Hyosung GV250
Antalya
0 Rh (+)Hayırlı olsun dostum kazasız belasiz sürmen dileğiyle
Vodafone Smart ultra 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Regal Raptor DD250e-9b
izmir bornova
A Rh (+)Tamam kardeşim,özelden konuşuruz.planlayıp baktıralım en kısa sürede
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Regal Raptor DD 350 E-6
İzmir - Bornova
0 Rh (+)biraderim hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız.
Regal Raptor Spyder
istanbul - Kadıköy (Anadolu Yakası)
A Rh (+)Hayırlı olsun
HUAWEI VNS-L31 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
RKS CRUİSER 250
Bursa
A Rh (+)Hayırlı olsun

BMW R1200GS
İstanbul - Büyükçekmece
0 Rh (+)Onur hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle.
Spyder 250
İstanbul-Ispartakule (Avrupa Yakası)
A Rh (+)Onur hayırlı olsun güle güle kullan![]()
Kuba Superlight 200
İstanbul - Kadıköy (Anadolu Yakası)
A Rh (+)Hayirli olsun tekerin duz bassin![]()
Hyosung GV250
İstanbul - Tuzla (Anadolu Yakası)
B Rh (+)Onur hayırlı olsun. Tekerin düz bassın. Bakkala bile gitsen ekipmanı unutma.
No medicine like the ride.
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)