Bugün ustaya gosterilecek. Kozmetik acıdan sesi çalışması güzel görünüyor. Emre ye şasi nosunu aldırdık. Oradan da bi sorgulatacak.
SM-G600F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
DD-250-e-10 Spyder
ESKİŞEHİR
A Rh (+)Bugün ustaya gosterilecek. Kozmetik acıdan sesi çalışması güzel görünüyor. Emre ye şasi nosunu aldırdık. Oradan da bi sorgulatacak.
SM-G600F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)