Kardeşim çok temiz ve güzel bir makine aldın.. Senin adına en az senin kadar mutlu olduk. Bugün için beni affet. Söylemiştim, sağ dizimle ilgili ufak bir işlem geçirdim ve bu yüzden yanında olamadım. Tekerine taş değmesin , tüm İzmir'e selamlar..
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
DD-250-e-10 Spyder
ESKİŞEHİR
A Rh (+)Kardeşim çok temiz ve güzel bir makine aldın.. Senin adına en az senin kadar mutlu olduk. Bugün için beni affet. Söylemiştim, sağ dizimle ilgili ufak bir işlem geçirdim ve bu yüzden yanında olamadım. Tekerine taş değmesin , tüm İzmir'e selamlar..
Regal Raptor Daytona 250E-6C
İzmir - Manisa
A Rh (+)
SUZUKI M800 intruder
İstanbul - Avcılar (İŞ) (Avrupa Yakası)
0 Rh (+)Emre hayırlı olsun , tekerine taş değmesin ....
Mct 250
Antalya
0 Rh (-)Hayırlı olsun tekerine taş değmesin
GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yamaha XVS950 A Midnight Star
İstanbul - Kartal (Anadolu Yakası)
B Rh (+)Hayırlı olsun tekerine taş değmesin emre kazasız belasız![]()

YAMAHA XVS 950A
Bursa
0 Rh (+)Hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız inşallah
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
No fear! No rules! No limit! 8)
Kawasaki Vulcan S
İstanbul - Üsküdar
A Rh (+)Hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız kullanman dileklerimle
Kawasaki VN 800 Vulcan
İstanbul - Küçükçekmece (Avrupa Yakası)
A Rh (+)Yeni motorun hayırlı olsun. Kazasız belasız güzel günlerde kullanmanı dilerim.
Regal Raptor dd 250e-6c Daytona
Eskişehir
0 Rh (+)Eyvallah kardeşim ne demek , her zaman kapımız açık .İnşallah deneyim kazandığın zaman motorunla tekrar bekleriz
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Regal Raptor DD150e-2
Eskişehir-Odunpazarı
A Rh (+)Tekrardan hayırlı uğurlu olsun, tekerine taş değmesin kardeşim. Biz de seni tanıdığımız için sevindik, tekrar bekleriz yol yapmaya başladıktan sonra
ASUS_Z01BD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)