Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!

Toplam 5 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 5 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    Raci06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Raci ARTUN
    Mühendis
     YAMAHA XVS950 ( Kızıl Gonca)
     ANKARA GÖLBAŞI
    Üyelik:11.Kasım.2017 | Yaş: 55
    Mesajlar: 2,570  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    13,344
    Beğenilmiş
    2,475

    RR Classic yerden yüksekliğini artırmak.

    Merhabalar,
    Regal Raptor 250-9b var bende nam-ı diğer klasik RR. Motoru aldığımda satan kişi motorun alçak olmasını sevdiği için biraz indirdim demişti. Bende o zaman umrumda olmadığı için sormadım nasıl yaptın vs .. diye..
    Şimdi Eskişehir buluşma videolarını izlerken farkettim ki benim motor gerçekten yere baya yakın. Daytonaların yanında görsel olarak hoşuma gitmedi.
    Motoru tekrar yükseltmek için basit bir yol var mıdır ? Kendim yapmak isterim , tamirciyle falan uğraşmadan. Yoksa baya bi operasyon mu gerekir .
    Bilgi vereceklere şimdiden teşekkürler..
    RACİ
    Mehmet A. (16.Mart.2018), newmoon06tr (16.Mart.2018), Rutkay Ediz (16.Mart.2018) Bunu beğendi.

  2. #2


    Süleyman Bal
    Emekli
     Yamaha dragstar 650 sport
     İstanbul
    Üyelik:10.Nisan.2014 | Yaş: 66
    Mesajlar: 2,430  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    7,062
    Beğenilmiş
    1,043
    Selamlar Raci,
    Aslında bizim makinelerde sele yükseklikleri ile oynanacak yer yok. Sadece oturaktan bazı ayarlamalar yaparsın. (spyder aldıktan sonra amatörce yaptığımız denemelerden kaynaklı bilgidir)
    1. Klasik sürücü oturağı, arka yolcu oturağından bağımsız olduğundan ön tırnağının altında yuvaya oturtacak yeni bir aparat yapabilirsin arka sabitleyici vidanın alt bölümüne de aynı uygulamayı yapmak gerekir. ve vida boyunu da uzatmak lazım. ön tırnağın oraya yapacağın (büyük bir olasılıkla-sağlamlık ve güvenlik açısından saç olacak) yükseltinin depoya zarar vermemesi için etrafının iyi izole edilmesi lazım. Arka tarafa koyacağın malzeme - makine zemin sabitleme lastiği dediğimiz - lastik taban olabilir. Bu sana 3-4 cm. yükselti sağlar.
    2. Oturağın altına yeni bir alan yapabilirsin. Yüksekliği sen belirlersin. Oturağı bu platform üzerine ön arka ve yanlardan monte edebilirsin. yükseltinin görüntüsünü kapama amaçlı deri kaplama yapabilirsin.
    3. Ya da bobber tipi oturak şeklinde yaylar ile oturağı yükseltebilirsin.

    Başkaca yapacak bir şey düşünememiştik. Ben de artçı olmadığından bobber tipi oturak yapma ağırlık kazanmış idi. Klasiği satınca proje düştü. Ama "oturağın yere yakın olması ağırlık merkezini de yere yakınlaştırdığı için daha iyidir " diye biliyorum.

    Kolay gelsin, gönlünce olsun
    bjorngelotte (16.Mart.2018), CELİL (16.Mart.2018), FouL (16.Mart.2018), Mehmet A. (16.Mart.2018), newmoon06tr (16.Mart.2018), Raci06 (17.Mart.2018), Rutkay Ediz (16.Mart.2018) Bunu beğendi.

  3. #3

    CELİL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    CELİL ÜSTÜN
    HÜR GENERAL
     YAMAHA XVS950A
     İstanbul - Büyükçekmece (Avrupa Yakası)
    Üyelik:08.Haziran.2009 | Yaş: 57
    Mesajlar: 22,774  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    50,151
    Beğenilmiş
    6,724
    Merhaba Raci klasik modellerde arka amortisörün yükseklik ayarı var aldığın arkadaş o ayarları düşürmüştür o ayar makinayı 2- 3- cm kadar yükseltip alçaltıyor peki nerede bu ayar diyeceksin
    arka amortisörün yaylı kısmın altı ile bağlantı vidası arasındaki krom saçta yuvarlak küçük delikler var yanlarında 1-2-3 numara yazar o deliklere giren özel C şeklide bir anahtarı (sende avadanlık kutusunda çıkmadıysa yoktur ve onsuz ayar yapılamaz servise yaptırabilirsin ) var deliklere takarak sağ yada sola çevirerek 3 kademe yükseklik veya alçaltma ayarı yapabiliyorsun kolay gelsin

    Anahtar böyle bir şey
    20180316_120420.jpg
    bjorngelotte (16.Mart.2018), FouL (16.Mart.2018), Mehmet A. (16.Mart.2018), nedemek (16.Mart.2018), newmoon06tr (16.Mart.2018), Raci06 (17.Mart.2018), Rutkay Ediz (16.Mart.2018) Bunu beğendi.

  4. #4

    Raci06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Raci ARTUN
    Mühendis
     YAMAHA XVS950 ( Kızıl Gonca)
     ANKARA GÖLBAŞI
    Üyelik:11.Kasım.2017 | Yaş: 55
    Mesajlar: 2,570  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    13,344
    Beğenilmiş
    2,475
    Alıntı CELİL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba Raci klasik modellerde arka amortisörün yükseklik ayarı var aldığın arkadaş o ayarları düşürmüştür o ayar makinayı 2- 3- cm kadar yükseltip alçaltıyor peki nerede bu ayar diyeceksin
    arka amortisörün yaylı kısmın altı ile bağlantı vidası arasındaki krom saçta yuvarlak küçük delikler var yanlarında 1-2-3 numara yazar o deliklere giren özel C şeklide bir anahtarı (sende avadanlık kutusunda çıkmadıysa yoktur ve onsuz ayar yapılamaz servise yaptırabilirsin ) var deliklere takarak sağ yada sola çevirerek 3 kademe yükseklik veya alçaltma ayarı yapabiliyorsun kolay gelsin

    Anahtar böyle bir şey
    20180316_120420.jpg
    Baskanim cok tesekkurler.. hemen yarın ilk isim bu olacak. Anahtarı bulamazsam servise artık.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    CELİL (16.Mart.2018), newmoon06tr (17.Mart.2018), Rutkay Ediz (16.Mart.2018) Bunu beğendi.
    HAYATTA EN HAKİKİ MURŞİD İLİMDİR. Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

  5. #5

    Raci06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Raci ARTUN
    Mühendis
     YAMAHA XVS950 ( Kızıl Gonca)
     ANKARA GÖLBAŞI
    Üyelik:11.Kasım.2017 | Yaş: 55
    Mesajlar: 2,570  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    13,344
    Beğenilmiş
    2,475
    Alıntı spue Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar Raci,
    Aslında bizim makinelerde sele yükseklikleri ile oynanacak yer yok. Sadece oturaktan bazı ayarlamalar yaparsın. (spyder aldıktan sonra amatörce yaptığımız denemelerden kaynaklı bilgidir)
    1. Klasik sürücü oturağı, arka yolcu oturağından bağımsız olduğundan ön tırnağının altında yuvaya oturtacak yeni bir aparat yapabilirsin arka sabitleyici vidanın alt bölümüne de aynı uygulamayı yapmak gerekir. ve vida boyunu da uzatmak lazım. ön tırnağın oraya yapacağın (büyük bir olasılıkla-sağlamlık ve güvenlik açısından saç olacak) yükseltinin depoya zarar vermemesi için etrafının iyi izole edilmesi lazım. Arka tarafa koyacağın malzeme - makine zemin sabitleme lastiği dediğimiz - lastik taban olabilir. Bu sana 3-4 cm. yükselti sağlar.
    2. Oturağın altına yeni bir alan yapabilirsin. Yüksekliği sen belirlersin. Oturağı bu platform üzerine ön arka ve yanlardan monte edebilirsin. yükseltinin görüntüsünü kapama amaçlı deri kaplama yapabilirsin.
    3. Ya da bobber tipi oturak şeklinde yaylar ile oturağı yükseltebilirsin.

    Başkaca yapacak bir şey düşünememiştik. Ben de artçı olmadığından bobber tipi oturak yapma ağırlık kazanmış idi. Klasiği satınca proje düştü. Ama "oturağın yere yakın olması ağırlık merkezini de yere yakınlaştırdığı için daha iyidir " diye biliyorum.

    Kolay gelsin, gönlünce olsun
    Abi tesekkur ederim. Celil baskanimin tarifledigi amortisörden yukseltmeyi deneyecegim 3 cm yeterli gelmezse sizin dediklerinizden birini ilave olarak uygulamam gerekecek..

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    CELİL (18.Mart.2018) Bunu beğendi.
    HAYATTA EN HAKİKİ MURŞİD İLİMDİR. Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık