Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Toplam 2 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 2 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    SAMİ BAŞKAYA
    MEMUR
     DD 250 E-9
     ANTALYA
    Üyelik:11.Mart.2019
    Mesajlar: 26  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    24

    Cool Sinyal flaşor

    Merhaba arkadaslar. Konuyu yeni bir başlık altında açmak istedim. Benim gibi merak edenler bulabilsin diye.
    Benim motorsikletimde sinyal kolu arızalı idi. Sag sinyal yanmiyor sol arada yaniyordu. Cumartesi söküp komple dağıttım. İçinde mekanizmayi tutan küçük vida yeri kırılmış. Hızlı yapıştırıcı ile taamirini yaptım. Merak eden olursa anlatırım. Basit bir seymiş zaten. Asıl soruma gelecek olursam sinyal flasoru de arizaliymis herhalde. Sinyali açtığımda dıııt diye ses veriyor. sinyal calisiyordu dıt dıt diye ama arada dıııt diye takiliyordu. Artik sürekli dıııtliyor. Sinyallerde çalışmıyor bu nedenle. Her halde Tamiri mümkün degil

    Şimdi benim motorumda 3 girisli soket mevcut. Ama flaşöru 2 girisli takmislar. Pinin birisi boşta kaliyor. Internette 3 pinli girişlilerde mevcut. Nedir bu 2 girisli ile 3 girisli arasindaki fark. Acaba ses vermesi icinmi düşünüle bilinir Benim 2 girisli flaşör takili sesde veriyordu sinyali actiginda Dıt dıt diye. 3 girisli alsam daha mı iyi olur birde sinyaller biraz kör gibi yaniyordu önceden.
    Bilgilendirirseniz sevinirim.
    Eray Aksoy (31.Mart.2019), Raci06 (31.Mart.2019) Bunu beğendi.
    Konu samibaskaya tarafından (31.Mart.2019 Saat 10:52 ) değiştirilmiştir.

  2. #2

    Eray Aksoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Eray Aksoy
    Turizm
     Bisiklet Sayılır Mı ?
     Antalya - Manavgat
    Üyelik:15.Haziran.2015 | Yaş: 51
    Mesajlar: 1,709  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    2,537
    Beğenilmiş
    1,546
    Selamlar Sami,

    Önceden ses geliyorsa bu durumda üç soketli girişin ses vermesi ile alakası olacağını sanmıyorum.Sinyaller biraz kör gibi yanıyorsa ya ampülden yada sinyal camının eskimiş,kirlenmiş olmasından dolayıdır diye düşünüyorum.Ama üçlü bağlantıda gelen akım daha güçlü oluyordur belki ? Sende iki pin ounca yeterli akımın gelmemesinden ötürü de sinyallerin zayıf yanması da ihtimaller arasında kalıyor.Tabi bunu ben şimdi kafadan mantık kurarak belirtiyorum.Teknik konulara biraz daha vakıf olanlarımız sana net bir cevap vereceklerdir.Ama bana kalırsa orjinali nasılsa o şekilde bir soket,yani üç pinli bir soket alman olacaktır.İnşallah kısa zamanda Motorunda ki sıkıntıları giderip de şöyle ağız tadıyla binebilirsin.Sakın hevesinin kırılmasına müsaade etme.Başı biraz sıkıntılı başlamış olsa da sonrası çok güzel olacaktır
    Cahil ile sohbet etmek güçtür bilene ; Çünkü cahil ne gelirse söyler diline.

    Cahille girme münakaşaya. Ya sinirini zıplatır tavana! Ya da yazık olur adabına.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık