Merhaba arkadaslar. Konuyu yeni bir başlık altında açmak istedim. Benim gibi merak edenler bulabilsin diye.
Benim motorsikletimde sinyal kolu arızalı idi. Sag sinyal yanmiyor sol arada yaniyordu. Cumartesi söküp komple dağıttım. İçinde mekanizmayi tutan küçük vida yeri kırılmış. Hızlı yapıştırıcı ile taamirini yaptım. Merak eden olursa anlatırım. Basit bir seymiş zaten. Asıl soruma gelecek olursam sinyal flasoru de arizaliymis herhalde. Sinyali açtığımda dıııt diye ses veriyor. sinyal calisiyordu dıt dıt diye ama arada dıııt diye takiliyordu. Artik sürekli dıııtliyor. Sinyallerde çalışmıyor bu nedenle. Her halde Tamiri mümkün degil
Şimdi benim motorumda 3 girisli soket mevcut. Ama flaşöru 2 girisli takmislar. Pinin birisi boşta kaliyor. Internette 3 pinli girişlilerde mevcut. Nedir bu 2 girisli ile 3 girisli arasindaki fark. Acaba ses vermesi icinmi düşünüle bilinir Benim 2 girisli flaşör takili sesde veriyordu sinyali actiginda Dıt dıt diye. 3 girisli alsam daha mı iyi olur birde sinyaller biraz kör gibi yaniyordu önceden.
Bilgilendirirseniz sevinirim.![]()


DD 250 E-9
ANTALYA
0 Rh (+)
Alıntı ile Cevapla

