19 Mayıs Atatürkü anma ulusal egemenlik ' Gençlik ve spor Bayramı Kutlu Olsun 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
IMG_20180521_002851_196.jpg
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |

YAMAHA XVS950A
İstanbul - Büyükçekmece (Avrupa Yakası)
0 Rh (+)19 Mayıs Atatürkü anma ulusal egemenlik ' Gençlik ve spor Bayramı Kutlu Olsun 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
IMG_20180521_002851_196.jpg
AhmetK (19.Mayıs.2025), deatheater (19.Mayıs.2025), newmoon06tr (20.Mayıs.2025), Tarmina (19.Mayıs.2025) Bunu beğendi.
Konu CELİL tarafından (19.Mayıs.2025 Saat 10:35 ) değiştirilmiştir.
Kawasaki Vulcan S
İstanbul - Üsküdar
A Rh (+)20250519_123043.jpg
Screenshot_20250519_202401_Gallery.jpg
Hem çok güzel sürüş oldu hem de uzun zamandır böyle toplaşmayı özlemiştik, özlem gidermiş olduk. Uzak yakın demeden vakit ayırıp Katılan herkese teşekkür ederim.
CELİL (19.Mayıs.2025), deatheater (19.Mayıs.2025), erkopaşa (21.Mayıs.2025), Kediens (19.Mayıs.2025), Mkarakas (21.Mayıs.2025), newmoon06tr (20.Mayıs.2025), Tarmina (19.Mayıs.2025) Bunu beğendi.
Buy me a trip to the Moon
So I can laugh at my mistakes

Hyosung gv 250
Ankara
B Rh (-)Sizleri kalabalık görmek güzel aynı günde hem İstanbul hemde ankara ekibi olarak keyifli bol sürüşlü Bi gün geçirmişiz. Ankara festivali canlı olacak gibi![]()
bjorngelotte (21.Mayıs.2025), CELİL (21.Mayıs.2025), deatheater (21.Mayıs.2025), erkopaşa (21.Mayıs.2025), Kediens (22.Mayıs.2025), newmoon06tr (21.Mayıs.2025) Bunu beğendi.
Kawasaki Vulcan S
İstanbul - Üsküdar
A Rh (+)Bu sene izinleri Ankara festivaline göre ayarlamaya çalışıyor herkes, benim iznim sorun oldu sadece :D Askerden döneceğim hafta başlıyor festival, zaten 1 ay izin gitti ek izin kesinlikle vermezler. En kötü ihtimal ile cuma akşam ya da cumartesi sabahtan katılırım sizlere![]()
CELİL (21.Mayıs.2025), deatheater (21.Mayıs.2025), erkopaşa (21.Mayıs.2025), Kediens (22.Mayıs.2025), newmoon06tr (21.Mayıs.2025), Rastafaray06 (21.Mayıs.2025), Tarmina (21.Mayıs.2025) Bunu beğendi.
Buy me a trip to the Moon
So I can laugh at my mistakes

VFR 800X Crossrunner
Ankara
A Rh (+)
bjorngelotte (21.Mayıs.2025), CELİL (21.Mayıs.2025), deatheater (21.Mayıs.2025), Kediens (22.Mayıs.2025), newmoon06tr (21.Mayıs.2025), Rastafaray06 (21.Mayıs.2025), Tarmina (21.Mayıs.2025) Bunu beğendi.
İyiliğin karşılığı iyilikten başka nedir ki!....(Rahman 60)

Daytona 250V
Ankara
A Rh (+)
bjorngelotte (21.Mayıs.2025), CELİL (21.Mayıs.2025), deatheater (21.Mayıs.2025), erkopaşa (21.Mayıs.2025), Kediens (22.Mayıs.2025), Tarmina (21.Mayıs.2025) Bunu beğendi.
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)