bunu anlamadım ben :?okan Nickli Üyeden Alıntı
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
250
İzmir
A Rh (+)bunu anlamadım ben :?okan Nickli Üyeden Alıntı
düz mantık atasözü: söz sükutse gümüş altındır
caponord
Samsun
B Rh (+)tersadam olay şu: motosiklete eskiden beri alışık olanlar artık ne yapalım ne yapalım diye düşünürken değişik işler yapmaya başlamışlar...bunlardan biriside vites geçişlerinde debriyaj kullanmamaya başlamışlar..tabiki sadece yükseltirken..bu olayda şööle oluyor.. motorunu çok iyi tanıman ve devirlerini iyi hesaplaman lazım...1 vitesle kalktıktan sonra 2. vitese geçerken debriyaj kullanıyosun ya işte o arada devri yakaladığında debriyajı sıkmadan gazı bir sonraki devire göre ayarladığın anda oluyo ne oluyosa anlatması da zor gazı bıraktığın anda dişli rahatlıyo sen de o esnada bi üst vitese geçiyosun.. bu geçiş esnasında gazı çok iyi ayarlaman lazım.. şanzımanı yoldan toplayabilirsin en ufak hatada.. ama sana tavsiyem pek alıştırma kendini...![]()
OKAN VERİM -1973 -SAMSUN
APRİLİA CAPONORD ETV 1000
APRİLİA PEGASO 650 ie
SUZUKİ AN 125
2006 250e
Mersin
0 Rh (+)aslında sen motor yarı otomatik yapmışsınokan Nickli Üyeden Alıntı
veya o şekilde kullanıyorsun walla ben inip hatta çekiçle vites atacam nerdeyse :lol: sert, sert; benim maca kızı sert biraz. bakalım 1400 kmdeyim henüz belki zamanla acılacak diyorum :D
ilk 1. vitese gecerken slang sesi benim maça kızında da var dedigim sistemi bir deneyeyim bakalım.
XL650 TRANSALP 2006
ANKARA
B Rh (+)okan kardeş o işi 8-10 kere yaptım namussuz yine atladı ya benim makine senin o işten anlamıyo herhal
plaka: 06 DV 656
yer : GOP/SİNCAN/ANKARA
kan : B Rh +
nick : aslanburclu
caponord
Samsun
B Rh (+)kino baba şükür kavuşturana diyelim..o şlang sesi benim dediğim yöntemle kesin halloluyor .. ayrıca bizim motorlarımıza ait bi problem değil genelde çoğunda oluyor.. hatta bazıları boştayken ileri doğru gider gibi oluyor..fazla kafanı takma sabahları çalışırken biraz debriyajı sıkıp bırak gerisini raptor halleder.. :DKino Nickli Üyeden Alıntı
OKAN VERİM -1973 -SAMSUN
APRİLİA CAPONORD ETV 1000
APRİLİA PEGASO 650 ie
SUZUKİ AN 125
Eskişehirİkinci vitesteyken motoru durdurursam motor tekrardan durduğu yerde bire geçmiyor, ayaklarımla biraz ilerletmem gerekiyor. Acemilikten sanırım. Ama daha markalı motorların vitesleri daha sıhhatli geçiyor o da ayrı bir konu.
2006 250e
Mersin
0 Rh (+)okan kavusturana şükür , biraz üşütmüştüm de ondan uzak kaldım motor montları yokmu ya o adamın iflağını kesiyor giyiyorsun ve yolda giderken gayat güzel abicim ama bir terletiyor namussuz gittigin yerde montu çıkaramıyorsun herhalde onun bir ayarları vardır mutlaka bakacam işte o terlemeden dolayı biraz sakata geldim
1- bazen bende vites boştayken marşa bastıgımda motor ileri gidiyor sanki vitesteymiş gibi.
2- motor viteste çalıştırırken debriyajı sıktığım halde yine motor vitesteymiş muamelesi yapıyor birde rezil oluyoruz etrafa elimiz debriyajda motor zıplayıp duruyor :lol:
aynı sorun bende de var emrahss dolayısı ile durmaya yakın patır patır vites küçültüp boşa almaya çalışıyorum ama olmadımı da zaten 1 veya 2 ile kalkıyorum galiba ilk başlarda bende tekledim vites konusunda
EskişehirVites küçültmeye imkan bulduysan ne mutlu. Ama çok ani bir şey olup kazık fren yapınca zaman kalmıyor ve kötü oluyor. Bir de dediğim gibi vites geçişleri çok rahat değil. Aynı şey arabalarda da olur bilirsiniz. Torosun vites geçişiyle Golfün vites geçişinin aynı olmaması gibi.
DD250-9B
İstanbul
A Rh (+)Fuar günü Bacanak bir Classa oturup şöyle bir viteslerine baktı. Onda Honda Shadow var ve yorumu şuydu. 'Benim Shadow'un durduğu yerde vitesleri böyle rahat geçmiyor.' tabi yolda deneme fırsatı bulamadı.
İnşallah bu hafta bana motor bakarken deneyeceğiz...
Krom aşkı ile parlak yarınlara ...
caponord
Samsun
B Rh (+)honda shadow kullandım ısındıktan sonra vitesleri kendisi çekiyomuş gibi çalışıyo şıkır şıkır ..bizim motorların şanzıman düzenekleri çok basit hani derler ya bu kadar paraya bu kadar köfte diye...fazlada dert edinmemek lazım bozulana kadar en iyisi yine bizim motorlarımız.... :mrgreen:
OKAN VERİM -1973 -SAMSUN
APRİLİA CAPONORD ETV 1000
APRİLİA PEGASO 650 ie
SUZUKİ AN 125
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)