çok teşekkürler hocam.vallahi çok aradım ne yalan söyleyeyim ama burnumun dibindeymiş aradığım.baharı sabırsızlıkla bekliyorum artık!!!
| Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun! |
Regal Raptor DD-250 E-9B
Ankara
AB Rh (+)çok teşekkürler hocam.vallahi çok aradım ne yalan söyleyeyim ama burnumun dibindeymiş aradığım.baharı sabırsızlıkla bekliyorum artık!!!
No MoRe BeTs...!
OkTaY
ANKARA/AYRANCI
a
a
A Rh (+)oktay abicim hadi hayırlısı olsun. kask işe yaradı mı :P:P:P
Regal Raptor DD-250 E-9B
Ankara
AB Rh (+)yok be burak.ahmetle bilgehan beraber gittik motoru almaya.bi ara vereyim sana geri.tekrar teşekkürlerde sen ne yaptın taşıdın mı evi?c tesi bizim iş uzayınca gelemedim ya kusura bakma?
No MoRe BeTs...!
OkTaY
ANKARA/AYRANCI
RR dd 250
İstanbul
0 Rh (+)hayırlı uğurlu olsun.. kazasız sürüşler diliyorum.
En son nehir zehirlendiğinde, enson balık avlandığında ve enson ağaç kesildiğinde..paranın yenecek birşey olmadığı anlaşılacak:(((
Regal Raptor DD-250 E-9B
Ankara
AB Rh (+)teşekkürler gençer.
No MoRe BeTs...!
OkTaY
ANKARA/AYRANCI
A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
Sinop
A Rh (+)vala abi seni pek tanımıorum falan ama taklip ediordum acıkcası seni hep alanlar olunca darısı benim basıma inşallah darısı benim basıma inşallah diip duruordunsonunda darısı senin basına oldu şimdi sırada ben ve benimgibiler kaldı şimdi darısı benim basıma
allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin tekerine taş değmesin dediğim gibi tanımıorum seni ama gercekten acaip cok sevindim bunu bil
![]()
Hayatta Kalabilmek İçin Bir Ömür Veriyoruz
Bir Ömür karşılığı bir Ömür yani Ne Saçma
Varmıdır Bizi Bu Hale Geitiren
Galiba
Ben Her Bahar Aşık olmam Ama,
Her Bahar Gitmek İsterim
Gittiğim Olmadı hiç, Ama Olsun
İstemekte GÜZEL Değilmi....
Regal Raptor DD-250 E-9B
Ankara
AB Rh (+)teşekkürler ros.çok aradım.istediğim gibi olsun istedim.ve oldu da hani.motor sevgisi bi başka.darısı sizlerin başına.herşey gönlünüzce olsun.tekrar teşekkürler...
No MoRe BeTs...!
OkTaY
ANKARA/AYRANCI
A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
Sinop
A Rh (+)gercekten cok sevindim ama gönlününn istediği gibi ise bi hayli dahada cok sevindim dedimya pek tanımıorum ama seni cok dikkatimi cektin hatta bazen bu da aynı benim gibi diip duruordum ama bi adım fazla attın benden helal![]()
hala gülüorum vala sevindiğimden
![]()
Hayatta Kalabilmek İçin Bir Ömür Veriyoruz
Bir Ömür karşılığı bir Ömür yani Ne Saçma
Varmıdır Bizi Bu Hale Geitiren
Galiba
Ben Her Bahar Aşık olmam Ama,
Her Bahar Gitmek İsterim
Gittiğim Olmadı hiç, Ama Olsun
İstemekte GÜZEL Değilmi....
regal raptor dd250
Sivas
A Rh (+)Hayırlı olsun kardeşim. Allah kaza bela vermesin bende aldım ama daha tadını çıkaramadım.
koruyucu elbisede almıştırsın umarım. almadıysanda mutlaka almanı tavsiye ederim.
Regal Raptor DD-250 E-9B
Ankara
AB Rh (+)yaza kadar yavaş yavaş toparlayacağım artık elbiseleri
No MoRe BeTs...!
OkTaY
ANKARA/AYRANCI
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)