Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!

Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu
Toplam 36 adet sonuctan sayfa basi 21 ile 30 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #21

    dinyeper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    oktay saglam
    Makina Mühendisi
     Regal Raptor DD-250 E-9B
     Ankara
    Üyelik:05.Ağustos.2007 | Yaş: 48
    Mesajlar: 407  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    çok teşekkürler hocam.vallahi çok aradım ne yalan söyleyeyim ama burnumun dibindeymiş aradığım.baharı sabırsızlıkla bekliyorum artık!!!
    No MoRe BeTs...!

    OkTaY
    ANKARA/AYRANCI

  2. #22


    b
    a
     a
     a
    Üyelik:09.Ekim.2007 | Yaş: 39
    Mesajlar: 348  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    oktay abicim hadi hayırlısı olsun. kask işe yaradı mı :P:P:P

  3. #23

    dinyeper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    oktay saglam
    Makina Mühendisi
     Regal Raptor DD-250 E-9B
     Ankara
    Üyelik:05.Ağustos.2007 | Yaş: 48
    Mesajlar: 407  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    yok be burak.ahmetle bilgehan beraber gittik motoru almaya.bi ara vereyim sana geri.tekrar teşekkürlerde sen ne yaptın taşıdın mı evi?c tesi bizim iş uzayınca gelemedim ya kusura bakma?
    No MoRe BeTs...!

    OkTaY
    ANKARA/AYRANCI

  4. #24

    gençer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Gençer Güden
    Mimarlık
     RR dd 250
     İstanbul
    Üyelik:01.Ağustos.2007 | Yaş: 45
    Mesajlar: 676  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    hayırlı uğurlu olsun.. kazasız sürüşler diliyorum.
    En son nehir zehirlendiğinde, enson balık avlandığında ve enson ağaç kesildiğinde..paranın yenecek birşey olmadığı anlaşılacak:(((

  5. #25

    dinyeper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    oktay saglam
    Makina Mühendisi
     Regal Raptor DD-250 E-9B
     Ankara
    Üyelik:05.Ağustos.2007 | Yaş: 48
    Mesajlar: 407  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    teşekkürler gençer.
    No MoRe BeTs...!

    OkTaY
    ANKARA/AYRANCI

  6. #26

    RoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serhat gökoğlu
    İşsiz
     A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
     Sinop
    Üyelik:06.Mayıs.2007 | Yaş: 36
    Mesajlar: 556  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    vala abi seni pek tanımıorum falan ama taklip ediordum acıkcası seni hep alanlar olunca darısı benim basıma inşallah darısı benim basıma inşallah diip duruordun sonunda darısı senin basına oldu şimdi sırada ben ve benimgibiler kaldı şimdi darısı benim basıma allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin tekerine taş değmesin dediğim gibi tanımıorum seni ama gercekten acaip cok sevindim bunu bil
    Hayatta Kalabilmek İçin Bir Ömür Veriyoruz
    Bir Ömür karşılığı bir Ömür yani Ne Saçma
    Varmıdır Bizi Bu Hale Geitiren
    Galiba
    Ben Her Bahar Aşık olmam Ama,
    Her Bahar Gitmek İsterim
    Gittiğim Olmadı hiç, Ama Olsun
    İstemekte GÜZEL Değilmi....

  7. #27

    dinyeper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    oktay saglam
    Makina Mühendisi
     Regal Raptor DD-250 E-9B
     Ankara
    Üyelik:05.Ağustos.2007 | Yaş: 48
    Mesajlar: 407  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    teşekkürler ros.çok aradım.istediğim gibi olsun istedim.ve oldu da hani.motor sevgisi bi başka.darısı sizlerin başına.herşey gönlünüzce olsun.tekrar teşekkürler...
    No MoRe BeTs...!

    OkTaY
    ANKARA/AYRANCI

  8. #28

    RoS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    serhat gökoğlu
    İşsiz
     A2 var ama motor yok napalım nasip kısmet :)
     Sinop
    Üyelik:06.Mayıs.2007 | Yaş: 36
    Mesajlar: 556  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    gercekten cok sevindim ama gönlününn istediği gibi ise bi hayli dahada cok sevindim dedimya pek tanımıorum ama seni cok dikkatimi cektin hatta bazen bu da aynı benim gibi diip duruordum ama bi adım fazla attın benden helal hala gülüorum vala sevindiğimden
    Hayatta Kalabilmek İçin Bir Ömür Veriyoruz
    Bir Ömür karşılığı bir Ömür yani Ne Saçma
    Varmıdır Bizi Bu Hale Geitiren
    Galiba
    Ben Her Bahar Aşık olmam Ama,
    Her Bahar Gitmek İsterim
    Gittiğim Olmadı hiç, Ama Olsun
    İstemekte GÜZEL Değilmi....

  9. #29
    gata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    gökhan ata
    elektrik teknikeri
     regal raptor dd250
     Sivas
    Üyelik:10.Eylül.2007 | Yaş: 46
    Mesajlar: 72  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Hayırlı olsun kardeşim. Allah kaza bela vermesin bende aldım ama daha tadını çıkaramadım.
    koruyucu elbisede almıştırsın umarım. almadıysanda mutlaka almanı tavsiye ederim.

  10. #30

    dinyeper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    oktay saglam
    Makina Mühendisi
     Regal Raptor DD-250 E-9B
     Ankara
    Üyelik:05.Ağustos.2007 | Yaş: 48
    Mesajlar: 407  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    yaza kadar yavaş yavaş toparlayacağım artık elbiseleri
    No MoRe BeTs...!

    OkTaY
    ANKARA/AYRANCI

Sayfa 3 Toplam 4 Sayfadan BirinciBirinci 1234 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık