Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!

Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
Toplam 36 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    dinyeper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    oktay saglam
    Makina Mühendisi
     Regal Raptor DD-250 E-9B
     Ankara
    Üyelik:05.Ağustos.2007 | Yaş: 48
    Mesajlar: 407  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    MURADIMA ERDİM ARKADAŞLAR...REGALİMİ ALDIM

    Evet arkadaşlar. arayışlarımın sonucuna vardım ve bende bir Regal Raptor DD-250-E9B aldım.Motoru almamda en başta çok kafasını ağrıttığım ancak sıkılmadan beni büyük bir sabırla dinleyen Mehmet AKSU(aksu) abiye , aldığım motor hakkında bana tüm bilgileri veren Türkay a.(tt06).kendisi de benden az önce Hilmi abinin motorunu alan altuğ(altuğ) a , gerçek bir motor tutkunu olan mehmet ali ( maliocas) , ankara da okuyan ama her buluşmamıza istisnasız katılan burak a ( mr.quantana) ve barış a(dağcı).ve tabiki süper mucitler Ankara nın olmazsa olmazları Ahmet (lunatic) ve Bilgehan ( rommel) e
    Sonsuz teşekkürler.
    resimler pek yakında.
    No MoRe BeTs...!

    OkTaY
    ANKARA/AYRANCI

  2. #2

    kaanka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Alper Kaan Ka...
    Bankacı
     Artık yok ;(
     İstanbul
    Üyelik:25.Eylül.2007 | Yaş: 47
    Mesajlar: 1,907  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    4
    hayırlı olsun... Allah kaza bela vermesin güle güle kullan...

  3. #3

    dinyeper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    oktay saglam
    Makina Mühendisi
     Regal Raptor DD-250 E-9B
     Ankara
    Üyelik:05.Ağustos.2007 | Yaş: 48
    Mesajlar: 407  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    saol kaanka.teşekkürler
    No MoRe BeTs...!

    OkTaY
    ANKARA/AYRANCI

  4. #4


    Mehmet Aksu
    Muhasebe ve Finansman
     Regal Raptor DD250E
     Ankara
    Üyelik:13.Şubat.2007 | Yaş: 66
    Mesajlar: 1,397  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    1
    Beğenilmiş
    3
    Oktay sonunda sağlam bir hayırlı olsun diyelim. Motoru garaja bugün çekersin. Senin sorularını dinledik cevapladık da esas bundan sonra soruların başlayacak. Abi motorun şurası şöyle ne yapayım burası böyle falan derken acemiliği atacan.
    Allah kaza bela vermesin, güle güle bin motoruna. Bahara kadar da sabret.

  5. #5

    süleyman
    Avukat
     skygo sg250-4
     İstanbul
    Üyelik:22.Kasım.2007 | Yaş: 47
    Mesajlar: 14  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    hayırlı olsun arkadaşım . bende bu aralarda almaya niyetliyim. fikir vermesi açısından fiyat ve resim eklersen çok sevinirim.kazasız belasız güzel sürüşler dilerim

  6. #6

    dinyeper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    oktay saglam
    Makina Mühendisi
     Regal Raptor DD-250 E-9B
     Ankara
    Üyelik:05.Ağustos.2007 | Yaş: 48
    Mesajlar: 407  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    en sıka zamanda.10 numarasın başkan!!!
    No MoRe BeTs...!

    OkTaY
    ANKARA/AYRANCI

  7. #7


    Türkay Tümtürk
    Gemici
     YOK
     Ankara
    Üyelik:30.Nisan.2007 | Yaş: 44
    Mesajlar: 175  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Hayırlı olsun kardeşimm kazasız belasızzzz kullanman dileğiylee

  8. #8

    Öğrenci
     İzmir
    Üyelik:17.Ocak.2008
    Mesajlar: 33
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    hayırlı olsun kazasız sürüşler.umarım en yakın zamanda bende motoruma kavuşurum

  9. #9

    okan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    okan verim
    Tekstil
     caponord
     Samsun
    Üyelik:06.Ocak.2007 | Yaş: 53
    Mesajlar: 3,526  |   B Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    hayırlı olsun dinyeper .. allah kaza bela vermesin...
    OKAN VERİM -1973 -SAMSUN

    APRİLİA CAPONORD ETV 1000
    APRİLİA PEGASO 650 ie
    SUZUKİ AN 125

  10. #10

    Tayfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Tayfun Kinyas
    Hamamda Tellak
     Yamaha Royal Star 1300
     İstanbul
    Üyelik:03.Şubat.2007 | Yaş: 46
    Mesajlar: 3,258  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    Eeeee artık seninde bitin kanlandı :P yazda geliyo uçarsın artıkın bol bol, hadi hayırlı olsun kardeşim ;)

Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık