Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Toplam 2 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 2 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Akü kapak

  1. #1
    mfatih1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Murat Fatih ataç
    Antrenör
     Regal Raptor dd250E9
     Antalya
    Üyelik:07.Nisan.2008 | Yaş: 46
    Mesajlar: 23  |   AB Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    Wink Akü kapak

    Slm Arkadaşlar motoru yeni aldım dikkatimi bişey çekti,akünün olduğu yerin kapağı tam oturmamış diğer tarafta sorun yok sıkı sıkı ama akü ile koltuk arasında bir boşluk fakettim bu yağmurda sorun çıkartır mı acaba ? Birde hararet göstergesi taktırmak istiyorum tavsiye edebileceğiniz bir ürün varmı vede bunun takılması garanti kapsamından çıkarır mı ?
    Saygılar sevgiler.
    Murat Fatih Ataç
    Body Building & Fitness Expert Trainer
    0534 244 46 98
    muratfatihatac@hotmail.com
    muratfatihatac@gmail.com
    RR 250 cc E9B
    AB rh +
    Kaş/Antalya
    07 SAD 35

  2. #2

    ÇeLeBi MuRaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    izzet murat muslu
    işçi
     RRaptor
     Kocaeli
    Üyelik:12.Ocak.2007 | Yaş: 43
    Mesajlar: 646  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Fatih kardeş akü kapaklarını iyice sıkıla neden dersen başıma gelen bir olaydan bahsedim ister istemez olan vibrasyondan dolayı vidalar gevşeyip düşebiliyor.Yağmurdada bi sorun olmaz hararet göstergesi için müslüm baba ve yaşar komutanım yardımcı olabilir.
    IRZIMIDIR ÇİĞNENEN,EVLADIMIZDIR DOĞRANAN,BRE SIKILMAZ AĞLAMAZSAN BARİ GÜLMEKTEN UTAN !!! Mehmet Akif ERSOY

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık