Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: arka fren

  1. #1

    promote - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    kaan ozpay
    xxx
     regal raptor
     Türkiye
    Üyelik:21.Ocak.2007
    Mesajlar: 195  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    arka fren

    arka frene bastığımda ses gelıyor ne yapmak lazım?

  2. #2
    mastakilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    emre özmen
    bilişim
     yok
     ankara
    Üyelik:17.Mart.2008 | Yaş: 41
    Mesajlar: 59  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    benimkindende geliyo ben şarkı söylüyorum kendi kendime duymamak için

  3. #3

    yenikoylu_ua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Kubilay BURSALIOĞLU
    Serbest Meslek
     Aprilia Caponord
     İstanbul
    Üyelik:05.Mayıs.2007 | Yaş: 58
    Mesajlar: 3,035  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    {vb:rawphrase post_thanks_times_post, 4
    Nasılbi ses geliyo frene bastığında bi ötme sesiyse
    1.balata tozlarının kampana içinde birikip fren anında balatayla kampana arasında bir katman oluşturması sebebiyle sürtünme sırasında ötme oluyo bu zamanla balatayada zarar veriyo bir an evvel arka tekeri söktürüp içini temizlet balatayada bi zımpara geçsinler
    2.Takılan balata sert oluyo ötüyo
    3.Balata bitmiş balatanın dibindeki metaller kampanaya sürtüyo
    Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!

  4. #4
    mastakilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    emre özmen
    bilişim
     yok
     ankara
    Üyelik:17.Mart.2008 | Yaş: 41
    Mesajlar: 59  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    arka balata hiç değişmemiş orjinal balata var eğer o sertliğinden dolayı ötmüyorsa durumu şarkı söylemekle geçirmektense acil gidip baktırmak gerekecek

    peki rr lerdeki orj. balata sertmidir normaldede ötme yaparmı ?

  5. #5

    yenikoylu_ua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Kubilay BURSALIOĞLU
    Serbest Meslek
     Aprilia Caponord
     İstanbul
    Üyelik:05.Mayıs.2007 | Yaş: 58
    Mesajlar: 3,035  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    {vb:rawphrase post_thanks_times_post, 4
    Orjinali sert değil benim 7000 de başlamıştı ötmeye üç dört bakımda bir temizletiyorum şu an 13000 de problem yapmıyo
    Mesele Motor kullanmak değil YEĞEN Mesele Çevrendekileri düşünerek kullanmak !!!

  6. #6

    foreman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Fatih Ulus
    servis şefi
     sym gts 250 evo i
     İstanbul - Küçükçekmece (Avrupa Yakası)
    Üyelik:25.Eylül.2007 | Yaş: 50
    Mesajlar: 1,367  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    egerkı ses ara sıra gelıyorsa tozdandır...temızlet.
    ama her bındıgınde ve her şartta gelıyorsa balatan bıtmıstır...degıstır...
    literatürde foreman...
    halk arasında formen...
    dostlar arasında FATİH....

  7. #7
    mastakilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    emre özmen
    bilişim
     yok
     ankara
    Üyelik:17.Mart.2008 | Yaş: 41
    Mesajlar: 59  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    benimkide 7500 de temizletme zamanı geldi demekki teşekkürler bilgilendirdiğiniz için

  8. #8

    emrahkucukgirgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Emrah Küçükgirgin
    Mühendislik
     DD250-9B
     İstanbul
    Üyelik:12.Ocak.2007 | Yaş: 51
    Mesajlar: 759  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    2
    evet tozdan yapıyor. Ben de 2 bakımda bir temizletiyorum ancak idare ediyor. Bunların balatası kolay kolay bitmiyor. Ben de bitti sanmıştım bir açtık daha yepyeni duruyor. 12.000 oldu bir o kadar daha götürür...
    Krom aşkı ile parlak yarınlara ...

  9. #9

    Tayfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Tayfun Kinyas
    Hamamda Tellak
     Yamaha Royal Star 1300
     İstanbul
    Üyelik:03.Şubat.2007 | Yaş: 46
    Mesajlar: 3,258  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    3
    Yeniköylü cevval cevahir abimiz olabilecekleri yazmış zaten. Senin balatan zımpara istiyor biraz, tozlardan temizlenip zımparalanırsa ses kesilir. Soğuk balatada ses yapar, bunun için hareket ettiğinde belli bir süre arka frene basılı olarak git, buda bir nevi zımpara işi görüp sesi kesecektir. Benim motor 19000 km de ve hala orjinal balata kullanıyorum, sadece 18500 kmde temizlendi ve hiç ses yapmadı şimdiye kadar...

  10. #10


    b
    a
     a
     a
    Üyelik:09.Ekim.2007 | Yaş: 39
    Mesajlar: 348  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    ya arkadaslar fren demisken, benim on frenim de arka frenim de bazen sertlesiyor.

    on fren hava yapmis olabilir, onu anlarim da, arka fren neden sertlesiyo acaba. su sekilde oluyo.

    mesela fren yapmam lazim, basiyorum fren pedalina, taaa ilk basisimdan itibaren sikmaya basliyo, fakat dibine kadar basmama ragmen fazladan bi basinc yapmiyo. en sonunda -olmasi gereken yerde- tam anlamiyla fren yapiyo. acaba diyorum balatalari ayiran yayda mi bi numara var.

    cunku bi kere de cok kisa bi sure icin kilitlemisti arka frenim. cok cok cok azicik basmamla kut die kilitlemisti sonra hemen birakti. ah sehpam olsa simdiye kadar kirk kere sokmustum arka tekeri ama yokluk iste :D

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık