Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12
Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 12 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: arka fren

  1. #11
    mastakilla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    emre özmen
    bilişim
     yok
     ankara
    Üyelik:17.Mart.2008 | Yaş: 41
    Mesajlar: 59  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    burak fren sertleşmesi fren hidroliğinden olabilirmi acaba?? ama hidrolikten olsa bile arka neden sertleşir bilmiyorum..:?

    benimde arka bi kere kitlenmişti, çok fena ucuyodum nerdeyse, zor toparladım ama benim hatamdan kaynaklanmıştı arka freni çok hassas yapmışım aman dikkat et çok sert ayar yapma arka frene kitlendimi bırakmayabiliyo..:lol:

    buarada sen naptın toparladınmı motoru gitcektin falan halletmişindir umarım arada bir görüyorum odtüde seni ama arabada oluyorum hep
    neyse rüzgarın bol olsun (ankarada rüzgarsız gün bulmak zor gibi ama)

  2. #12


    b
    a
     a
     a
    Üyelik:09.Ekim.2007 | Yaş: 39
    Mesajlar: 348  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    Alıntı mastakilla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burak fren sertleşmesi fren hidroliğinden olabilirmi acaba?? ama hidrolikten olsa bile arka neden sertleşir bilmiyorum..:?

    benimde arka bi kere kitlenmişti, çok fena ucuyodum nerdeyse, zor toparladım ama benim hatamdan kaynaklanmıştı arka freni çok hassas yapmışım aman dikkat et çok sert ayar yapma arka frene kitlendimi bırakmayabiliyo..:lol:

    buarada sen naptın toparladınmı motoru gitcektin falan halletmişindir umarım arada bir görüyorum odtüde seni ama arabada oluyorum hep
    neyse rüzgarın bol olsun (ankarada rüzgarsız gün bulmak zor gibi ama)
    abi hallettik ya allahin izniyle. butun parcalar evde duruyo su an. malum sinavlarim var, ilgilenemiyorum. ama cumartesi bi gecsin, cokmez miyim ben o motorun tepesine

    bu arada benim kilitlenme olayini hatirladim sen deyince. ben de ayar yaparken o vidayi orta karar birakmisim. frene basinca sikisma yonunde kendi kendine donmustu. o yuzden kilitlemisti, simdi hatirladim evet.

Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık