Kullanıcı Adı: Şifre: - Şifrenizi mi Unuttunuz?
Raptor Riders'a Henüz Üye Değil misiniz? Lütfen Kayıt Olun!
Toplam 6 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 6 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1

    cem taşkın
    adacı
     yok
     istanbul
    Üyelik:20.Mart.2008 | Yaş: 45
    Mesajlar: 13  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0

    Question vites problemi..

    arkadaslar merhaba, vitesi diyelim 2 den 3 e atıyorum ayaklıkta geçtigini hissediyorum ama ilk an geçmiyor vites sonra motorun altından trank diye bir geçiş sesi geliyor ve vites degişiyor, bazen hiç vites atmadan ben 1 den 2 ye geçiyor motor. sizce problem nedir? yagını falan yeni degiştirdim ama anlamadım. sagolunuz.

  2. #2

    Kisstanbul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Orkun Çatal
    Bilgi Teknolojileri
     Yamaha Fz6 Fazer
     İstanbul
    Üyelik:23.Mart.2008 | Yaş: 44
    Mesajlar: 216  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1
    vites kendi kendine 1 den 2'ye mi geçiyor?
    :?

  3. #3

    cem taşkın
    adacı
     yok
     istanbul
    Üyelik:20.Mart.2008 | Yaş: 45
    Mesajlar: 13  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    evet. kırmızıda duruyorum bazı zamanlar atıyor kendisi vites degişim sesi gelip alttan

  4. #4

    kıvılcım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    kıvılcım
    Serbest Meslek
     regal bmw
     İstanbul
    Üyelik:26.Eylül.2007 | Yaş: 57
    Mesajlar: 1,236  |   A Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    16
    sen acilen bir ali ustaya gözük derim normal bir durum digildir kendi kendine vites büyültmek

  5. #5

    Kisstanbul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Orkun Çatal
    Bilgi Teknolojileri
     Yamaha Fz6 Fazer
     İstanbul
    Üyelik:23.Mart.2008 | Yaş: 44
    Mesajlar: 216  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    1
    hemde hiç normal değil yaa...

  6. #6

    vatansever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    hüseyin vatansever
    Bilg. öğretmeni
     regal raptor E-9 250cc
     istanbul
    Üyelik:14.Nisan.2008 | Yaş: 44
    Mesajlar: 133  |   0 Rh (+)
    Beğenmiş
    0
    Beğenilmiş
    0
    bende bazen 2. vitesteyken boşa atıyor.ama hiç 1 den 2 ye geçme durumu olmadı.
    SENİN BÜTÜN ANLATABİLDİĞİN KARŞIDAKİNİN ANLAYABİLDİĞİ KADARDIR.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık