arkadaslar merhaba, vitesi diyelim 2 den 3 e atıyorum ayaklıkta geçtigini hissediyorum ama ilk an geçmiyor vites sonra motorun altından trank diye bir geçiş sesi geliyor ve vites degişiyor, bazen hiç vites atmadan ben 1 den 2 ye geçiyor motor. sizce problem nedir? yagını falan yeni degiştirdim ama anlamadım. sagolunuz.


yok
istanbul
A Rh (+)
Alıntı ile Cevapla



